Snowboots kopen ja of nee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Even advies gevraagd: zouden jullie voor de winter snowboots kopen? Ik heb hele leuke gezien maar wel weer 40 euro... Ik vraag me af of ik het dat wel waard vind.
    Hoe vaak hebben ze snowboots aan? Of is het ook gewoon lekker als het koud weer is om ze aan te hebben? Ik zit in dubio.
    Bij de HEMA hadden ze laatst hele leuke en goedkoop, maarja, die zijn natuurlijk allemaal alweer weg.
    Dus: wat doen jullie? Kopen of niet kopen?
    Regenlaarzen vind ik zelf altijd erg koud, vandaar...

2. p1982

p1982 Niet meer actief

heb regenlaarsjes voor me dochter loopt ze beter op, dikkere sokken erin

heb voor mezelf wel snowboots en manlief werklaarzen

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Regenlaarsjes heb ik inderdaad ook hier staan. Maarja, is dat niet te koud voor als het echt sneeuwt. Wordt een beetje zenuwachtig van die knmi, hahaha

4. p1982

p1982 Niet meer actief

op snowboots kan me dochter neit lopen
    als het erg koud is ga ik niet naar buiten

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb ze wel gekocht! Vorig jaar net te laat en de jongens hadden toch wel koude voeten hoor. Maar vind het ook weer zonde om er 40 euro aan uit te geven. Heb voor de jongste die van de hema en voor mijn oudste van Scapino, beide rond de 15,00 euro. Afgelopen weekend met buiten spelen ook aan gehad, heerlijk warm met die kou!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Heb vorige week snowboots bij intratuin gekocht (maat 22) voor 8,79. Kon ze voor dat prijsje echt niet laten staan! Wij hadden vrijdag hier al sneeuw en ze heeft ze gelijk al gedragen en na een uurtje in de tuin rondhobbelen had ze nog steeds heel warme voetjes dus ik heb echt geen spijt van de aankoop. Regenlaarsjes heb ik ook, maar die zijn veeeeel te koud en daarbij glij je daarop uit in de sneeuw dus die zou ik zeker niet aantrekken in de sneeuw.

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier ook snowboots gekocht. Vind regelaarsjes niet warm genoeg. Ze waren € 12,90 bij de van Haren voor dat geld hoeft ze niet met koude voeten te lopen ;)

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hebben van die laars snowboots dingen.
    bij de welkoop. Gelijk ook al maat groter gekocht.
    Daarbij kan hij die laarsachtige snowboots ook gewoon dragen als het koud is. Lekker warm aan zijn voeten.
    vorig jaar kon ik nergens meer krijgen, zelfs niet op het internet, heb alles afgezocht.
    overkom mij niet meer. Daarbij kan hopelijk nr 2 de laarsjes nog aan en anders op mp.

gr brenda

9. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    intratuin heeft nu ook weer snowboots voor nog geen 10 euro.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

dat had ik moeten weten :)

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja het lijkt mij toch ook wel handig en zeker lekker warm! Baal er echt van dat die bij de HEMA weg zijn. Heb nu toffe van Crocs gezien, maarja, wel 40 euro. Ben van het weekend bij Van Haren geweest maar ze niet gezien. Intratruin is ook nog wel een goeie inderdaad. Zijn ze beetje leuk? ;)

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Bij Aldi gaan ze vanaf woensdag ook in de verkoop! 10 euro geloof ik:). Ik heb ze van prenatal maar die zullen ondertussen allemaal wel weg zijn.

13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Er is een run op snowboots bij Schoenenreus waren ze de eerste dag allemaal weg bij Scapino niks meer te krijgen en bij van Haren had ik het laatste paar :D Die meiden in de winkel zeiden dat het niet normaal was zo snel als dat ging.

Deze zijn bij de aldi vanaf 1 december:
    Kleuter snowboots

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja ze zijn leuk anders had ik ze niet gekocht :D
    Hier is trouwens intratuin sinds kort veranderd in Groenrijk, maar was zaterdag bij de 'echte' intratuin en daar hadden ze ze ook. Wel iets andere kleurtjes maar ook gewoon vanaf maat 22.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb afgelopen vrijdag bij de prenatal snowboots gekocht voor 13 euro. En er stonden er nog genoeg!
    Kan je ze anders niet online bestellen?

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Vorig jaar de hele tijd achter het net gevist en daar baalde ik stevig van want Kylian wilde niet eens naar buiten omdat hij dan zere voeten kreeg na een tijdje.

Dit jaar ze vroeg gekocht en hij heeft ze nu al aan en vind ze heerlijk.

Rubberlaarsjes zou ik persoonlijk niet doen vind ik veel te dun en te koud om in de winter mee te lopen zelfs al heb je er dikke sokken in aan.

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja, inderdaad, daar was ik dus al bang voor... zucht.
    Twee weken terug hele rijen met laarsjes bij de hema en nu natuurlijk helemaal niks meer. Dus vandaar dat ik internet even afstruin en wel die crocs heb gevonden.
    deze zijn het:
    Crocs FW Crocband Gust Boot Kids

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Die crocs zijn idd heel leuk maar mijn dochtertje kwam daar niet in helaas..

Hier wel snowboots gekocht, en ze kan ze vandaag al aan, want het sneeuwt hier vollop nu..

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hoezo kwam ze er niet in? Is inderdaad wel een dingetje, want mijn dochter schijnt nogal stevige beentjes te hebben en past eigenlijk alleen in de laarsjes van Shoesme. En die gaan zelfs met veel moeite helemaal dicht (terwijl haar beentjes er echt heel normaal uitzien!). Ze heeft overigens maat 23.

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @ shannen: welke heb je nu gekocht? (die van Aldi zijn inderdaad ook leuk!)

Deel Deze Pagina