Snowboots kopen ja of nee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Nadat ik vorig jaar achter het net viste heb ik ze nu al in huis voor mijn beide zoontjes. Het is zo lekker warm en zeker als er een beetje sneeuw ligt kunnen ze heerlijk spelen. Ook bij die vieze natte kleddersneeuw zijn ze ideaal, ik vind het een beetje zonde om zijn gewone schoenen van over de 100 euro daarin te verpesten.
    Ik heb ze bij de plaatselijke schoenwinkel gekocht voor 25 euro.

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb ze bij de Welkoop gekocht maar die van de Aldi zien er ook leuk uit. Ze zijn vanaf 1 december te koop.

Om 09.00 uur voor de winkel gaan staan en dan als eerste naar binnen en dan heb je kans dat je nog in de maat die je wil hebben wat kunt vinden.

Succes, ik zou het doen want hier is het al een paar dagen een groot succes, lekker warm met bont van binnen.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    aldi of lidl had ze deze week ook voor 10 euro

kheb dochterlief regenlaarsjes gekocht... maillot aan en dikke sokjes en haar voetjes zijn heerlijk warm

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier 3 weken geleden via mp gekocht voor 7,50, zgan en in de buurt. Je moet er op tijd bij zijn met dat soort dingen want voor je t weet ben je te laat.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Heb niet alles gelezen, maar heb hier net bij de Schoenenreus snowboots gekocht voor mijn kindjes voor 9,99. Vorig jaar was ik te laat en nu zag ik ze staan dus heb ze meteen gekocht. Vorig jaar droegen mijn kindjes hun regenlaarzen met hele dikke sokken erin maar nog hadden ze koude voetjes. Dus ik ben blij dat ik ze nu voor hun heb...wel niet helemaal mijn kleur maag ach dat mag de sneeuwpret niet drukken...en aangezien het nu hier sneeuwt zal mijn oudste vanavond wel even in de sneeuw willen spelen als papa thuis is!

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Poema, mijn dochtertje heeft ook maat 23 en best flinke beentjes want ze krijg ook alleen de shoesme laarsjes dicht en replay.

Ik heb snowboots gekocht bij intersport weet zo niet welk merk dat is.

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

bij de aldi hebben ze van die combi-maten.
    20/21 en dan zal de volgende maat wel 22/23 zijn.
    wat raden jullie dan aan te kopen? mijn zoontje loopt al bijna 2 maanden in maat 21.

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    zeker weten, we hadden voor sophie vorig ook regenlaarzen gekocht met 3 paar dikke sokken erin, nou het was een drama!! steenkoude voeten had, toen we thuis kwamen werd het nog erger, begon het te tintelen. dat dus nooit weer! gelijk snowboots gekocht, geen problemen meer gehad.

nu nog voor mezelf..

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik heb gister snowboots gekocht bij de Schoenenreus. Waren 20 euro, maar doordat ik nog een ander paar schoenen kocht kreeg ik 50% korting (maar gaf natuurlijk in totaal wel meer geld uit ;)).

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
  11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Houdt er rekening mee om ze 2 maten groter te halen want door dat bont vallen ze erg klein.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hebben ze wel gekocht, gelukkig vroeg dit jaar want vorig jaar hadden we ook niks.

Regenlaarzen zou ik persoonlijk niet aan doen. Onze mannen krijgen echt steenkoude voeten daarin, ondanks dikkere sokken.

13. Madelon84

14. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dat is dan snel gegaan zeg.. wat jammer. Voor de meisjes hebben ze nog wel trouwens.

15. Madelon84

die zijn ook heel leuk! maar om mijn zoontje nou in knalroze te laten lopen;):p

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Nou, ben net toch gezwicht voor de Crocs...
    Ben nog bij Intersport en Scapino geweest, maar daar hadden ze echt al helemaal niks meer. Dat samen met de reacties hier over uitverkocht enzo... deed mij de moed in de schoenen zinken.
    Dus ik reed langs een winkel op weg naar werk, zie ik die Crocs in de etalage! Gelijk afgestapt en gelukkig: de donkerblauwe met roze biesje in haar maat (eigenlijk maat groter maar volgens de vrouw vallen ze klein en dan doe ik er eventueel wel dubbele sokken in, of maillot en sokken...) Dus ik ben blij (en veertig euro lichter... zucht) :)

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha, gefeliciteerd met je aankoop :D

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @Sisa: thanks! Nu nog hopen dat ze passen... *duimduimduim*

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    wij hebben ze van het weekend ook gekocht. Als haar gewone schoentjes nat worden worden ze weer zo moeilijk droog en regenlaarsjes vind ik te koud. Ze loopt er goed op. We werden wel geadviseerd 1 maat groter te kopen dan ze heeft. Ze kostten 20 euro.

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    bedankt voor de tips! Heb net voor mijn zoon bij Scapino regenlaarzen EN snowboots besteld. 30,- samen en geen verzendkosten. Heerlijk, hoef ik niet meer stad en land af want zag al nergens meer zijn maat.

Deel Deze Pagina