hoe maak jij een baby van 3 mnd aan het lachen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Nov 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,673
    515
    113
    vertel, vertel..
    ons jongetje vindt het geweldig als hij in de lucht hangt of als we piepen op zijn neusje..

2. Deedtje

Deedtje Bekend lid

Oct 3, 2008
    505
    0
    16
    Finn is dan 'al' wel 6 maanden, maar hij word helemaal gek als ik met mijn vingers op zijn buik richting zijn nekje loop....er komt een muisje aangekropen....

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    kiekeboe spelen :D

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,766
    18,910
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon is pas 2,5 maand. Hij vindt het geweldig als we onze tong naar hem uitsteken. Hij doet het ook terug, waardoor wij zelf ook weer in een deuk liggen. En dat vind hij dan ook weer prachtig. Soms "vraagt" hij er ook al om, door met een ondeugende blik zelf al zijn tong uit te steken. Zodra je het dan terug doet is hij zo blij. :D *smelt*

Hij vindt over het algemeen elke vorm van aandacht wel leuk trouwens. Tegen hem praten, terwijl je hem echt aankijkt en tegen hem lacht, vindt hij ook fijn. Dat glimlacht hij terug of begint te brabbelen. En 'hoofden boven de box' vind hij ook leuk. Zodra hij je ziet, begint hij vaak al te lachen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn docher is nogal gereserveerd en ik moet echt alles uit de kast trekken om haar aan het lachen te krijgen ;). Wat ze leuk vindt: als ze in de box ligt en ik hang boven haar en dan kom ik ineens heel snel met mijn gezicht naar haar toe en dan blaas/kus ik haar in d'r nek. Dat vindt ze echt hilarisch. Verder kan er vaak alleen een lachje vanaf. Echt schaterlachen heeft ze jammer genoeg nog nooit gedaan.

6. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Ohjee, moet ik dat gaan beschrijven :D
    Whaha hier is het, hoe gekker je doet, hoe leuker hij het vindt.
    Rondspringen als een idioot, gekke liedjes zingen met een raar stemmetje, vliegen in de lucht ja, hoppen op een knie, kiekeboe, heel snel naar hem toegaan en in zijn nek happen...op zijn buikje blazen..gekke geluiden maken, pprffrrrtt met je tong doen..als 't maar idioot is :)
    Ja af en toe ben ik blij dat ik hier alleen ben...mallotig dat ik me aan het doen ben, haha!
    Ach...als het manneke maar plezier heeft ;)

7. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Vienna is nu 6 maanden en is heel makkelijk aan het lachen te krijgen. De oudste van bijna 4 hoeft maar even naar dr te lachen en ze gaat schateren. Kiekeboetje vind ze ook prachtig. Verder zachtjes over dr buikje kriebelen dan komt ze ook niet meer bij.

Ze is van zichzelf al een lachebekje maar zodra er iemand ook maar een heel klein beetje aandacht geeft door alleen maar naar dr te kijken dan komt die big smile meteen op dr gezicht.

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha hier vind ze alles prachtig,

je hoeft maar voor haar te staan en zelacht al:p
    er komt een muisje aangelopen vind ze ook erg leuk,

kusjes geven in de hals en ze schatterd het uit:p

9. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik hoef hier alleen maar op een rare toon te zeggen REN VOOR JE LEVEN. En dan neemt hij een spurt en lachen dat hij doet dan. En dan ren ik hem hard achterna.

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,766
    18,910
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Met 3 mnd? Dan heb jij wel een snelle baby :D

11. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    7 maanden hier.

Bij drie maanden vond hij kiekeboe en muisje aangelopen erg grappig.
    Of tong uitsteken in de rij bij de super en gekke mama doet het ook gewoon terug :D

Nu is het vooral met dingen zeggen.
    Als ik hem aankijk en fluister: wie is mijn poepiemonster?
    Dan kun je hem bijna opvegen!
    (hij laat veel winden op schoot ha ha, lacht nu ook al om zijn eigen winden... wat een vent he :D)

En Ik ga jouw spekkienekkie opeten!
    Dan in zijn nek happen en blazen, gegarandeerd een hit hier.

12. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hhahahaha ja . Nee hij is een stuk ouder..... hihihihihi

13. fafje

fafje Niet meer actief

geluiden als :
    gggggggggggggggggggg
    pprrrrrrrrrrrttttttttt
    pppppppssssssssssssssstttttttttttttt
    rerererererererere
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    blublublublublublublub
    tingelingelinggggg
    toeeeeeeettttooooeeeetttt

hahah oh my gosh als j me soms hoort....volgens mij als j het niet weet, denk je dat ik wous ben...

kietelen is hier ook erg slappe lachverwekkend

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier is populair:
    - met beide handen over haar hele hoofdje en gezichtje strelen/aaien --> Big smile, met open mond, hihi
    - kietelen op de wangetjes
    - lachend tegen haar kletsen met hoge stem en dan een beetje verbaasd/blij kijken
    - klap eens in je handjes doen en dan het moment dat ze haar eigen hoofdje/haartjes voelt bij 'op je boze bolletje'
    - haar broer die met een hoog stemmtje gek loopt te doen bij haar in de buurt
    - leuke pruttel geluiden(zie fafje) leveren soms ook wel een lach op maar ook veel verbazing ;)

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hihi hier ook een blije baby....
    Lacht om alles en iedereen. Maakt niet of of die persoon iets doet of niet. Zelfs als je hem niet aankijkt, zit hij naar je te lachen.

Laatst nog zo gelachen in de prenatal. Tycho lag in de kinderwagen en toen kwam er een hel grote brede donkere negerman boven zn kinderwagen om ff te kijken. Tycho keek eerst heel stom maar daarna lag hij in een deuk gewoon....

En flirten met odue dametjes vindt hij erg leuk ;) geen idee waarom maar altijd krijgen die dametjes een hele fijne lieve glimlach.

Liefs

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    #16 lovewinnie, Nov 29, 2010
    Last edited: Nov 29, 2010
    hoef alleen maar boe te zeggen en alicia lach altijd compleet dubbel. echt kei hard haha. met een maand of 6 moest ik echt heel hemeen boe roepen en ze kwam helemaal niet meer bij

filmpje was ze 6 maanden filmpjes.nl - alicia heeft lol -

nando houdt meer van de onverwachte geluidjes. maakte niet uit wat. hij lacht zowiezo altijd en naar iedereen. aankijken maakt hem al aan het lachen. mensen reageren ook altijd op hem. hij straalt van oor tot oor vanaf dat hij opstaat

17. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    s'morgens als ie wakker is en hij hoort is a genoeg :p dan ligt ie al met een big smile in zijn bed. en over zn gezichtje aaien. zachtjes in zn beentjes knijpen (hij is nogal een michelin mannetje :p dus dan zeg ik hier hebbie spekkies, en daar nog meer spekkies) dat vind ie leuk. en voor de rest als me even niet gezien heeft en als ie me dan weer ziet.
    maar alleen nog niet met geluid. wel de beweging, en ook een lach van oor tot oor. zo'n grote lach dat zijn oogjes dicht zitten :D

wanneer gaan ze ook naar anderen lachen? hij lacht nu nog alleen naar mij. hij lacht sinds ie 1 maand oud is (nu is ie 2 maanden) nu een maand lang. het begon met 1 keer per dag, en nu is het niet meer te tellen :p maar naar papa pas 1 keer en voor de rest 1x naar oma en dat was het.

Share This Page