Hallo meiden, Heb hier nieuwe schoenen van shoes me staan! Marktplaats.nl > Nieuwe schoenen van Shoes me! nooit gedragen! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Mijn zoontje was er niet bij toen ik ze kocht, maar hij past ze niet! Ze zijn helemaal nieuw, kaartje zit er nog aan! Heb ze in de aanbieding gekocht voor 44,95! Op marktplaats vraag ik bieden vanaf 20,- maar als je aangeeft van zwangerschapspagina te zijn, kan ik misschien nog wat voor je doen! Verzenden kost 6,75 Afhalen kan in Olst, Almelo of Tubbergen! Liefs Loesie
Hey Sammie!! De schoenen vallen niet klein ofzo, maar mijn zoontje heeft een wat hogere wreef waardoor ze niet passen. Maat was op zich goed. Als de schoenen niet passen (bij wie dan ook) dan mag je ze gewoon terug sturen, dan krijg je het geld van de schoenen terug. (verzendkosten blijven wel voor de koper!)
Zou je voor mij de zool willen meten, dan meet ik morgen ochtend mijn zoontje zijn voet even. Wil je ze tot morgen ochtend voor mij vasthouden?
Zijn voetje is ruim 13 cm dus denk dat ze helaas te klein gaan worden.. In iedere geval bedankt voor het vasthouden! Succes met de verkoop, maar denk dat dat wel gaat lukken, ze zijn zooo leuk!