Ik heb mooie warme snowboots te koop maat 22 voor een jongen. Ze zijn vorige winter 2010 gekocht en slechts 2 x gedragen omdat meneer hard groeide en hij veel binnen is geweest dan in de sneeuw. Ik vraag er 15 euro. Ze zijn gevoerd van binnen met nepbont (dus lekker warm). Fijne rubberen zool met profiel, zodat ze niet uitglijden en sluiten met klittenband. Jille
Vallen ze groot uit mijn zoontje heeft nu 21 stapt net kleine stukjes aan de hand. Maar ook lekker voor op de fiets/ slee ed. Wil je ook verzenden evt.
nee ze vallen niet heel groot uit, gewoon maat 22. Ik heb ze onder voorbehoud verkocht aan iemand via marktplaats. Ze heeft echter nog niet betaald, dus ik stuur ze nog niet op. Mocht ze geen interesse meer hebben laat ik het weten. Verzendkosten zijn 6.75 (tenzij je in de buurt van Tilburg woont, dan kun je ze gewoon komen halen natuurlijk). gr jille
Hallo boefjesmama, de andere bieder heeft niet meer gereageerd, dus worden de snowboots niet aan haar verkocht. Mocht je nog interesse hebben hoor ik het graag. Gr Jille