Mijn zoontje kan niet zonder zijn tutteldoek van Difrax slapen, de grote versie, is een soort spookje met een lange sliert aan de muts waar zijn speen aan geknoopt zit. http://www.difraxshop.com/%7BE72389AA-9F94-4A81-9A99-1786E6E9FCF4%7D/%7B69CAA5FE-8D2A-4068-BC63-626D01B8B0C7%7D_webshop%20illustratie%20275x25026.jpg Ik heb deze variant al in het blauw en bruin, maar er zijn ook vorige collecties die weer andere kleuren bevatten. Heeft iemand die nog voor ons in andere kleurtjes, die wij mogen overnemen?
Volgens mij heb ik hem hier in het groen,ik zal vanavond eens kijken voor je.. verkopen ze ze niet gewoon meer dan?
Mocht je naar de 9 maandenbeurs gaan: Difrax staat waarschijnlijk wel weer op de beurs. Vaak hebben ze een aanbieding van 5,- per stuk. En ze hebben allerlei kleuren.
Mijn dochter heeft deze knuffel ook als vaste kroel. Ik heb er een aantal bij de DA gekocht. Die verkopen ze nu ook nog. Succes!
Ja klopt, in de winkel verkopen ze blauw/bruin en roze.. Maar ik moet er dus meerdere hebben voor bij de oppas etc. En heb dus al een blauwe en een bruine voor hem, dus zoek nu nog andere kleuren (vaak van vorige collecties).