Ik was op zoek naar een topic over thuiswerk, maar waren allemaal al gesloten... Ik kwam dit Verdien 25 euro per verwerkte email - HOME tegen op internet. Heeft iemand daar ervaring mee?
NIET DOEN ! Is allemaal oplichting... Als je me ff je mail adres toestuurt via PB dan kan ik je een email sturen over Eerlijk thuiswerk ..
Is dat ook geschikt voor mannen? Mijn man is vanaf volgende week werkloos en heeft waarschijnlijk geen recht meer op WW en we kunnen momenteel echt niet zonder inkomen van zijn kant.
Dank jullie voor de reacties! Ik ben benieuwd naar het mailtje van Chantal. Hebben andere mensen nog meer iedeeën?
@ Chantal, ik heb je inmiddels ook al een PB gestuurd meid. Ben wel reuze benieuwd . Ze krijgt er echt druk mee straks....hihi. Liefs
ow oeps, ik heb chantal nog een pb gestuurd, sorry als je het heel erg druk hebt! ik had hem al gestuurd, voordat ik de 2e pagina had gelezen!
Nou ben ik ook wel benieuwd, nu nog even bekijken wie ik een pb stuur Ben al een tijdje op zoek naar thuiswerk.
@mama van daan dus jij doet hetzelfde als chantal? is dat zegmaar van die make up party's geven? of??