Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb ze! Ze zijn echt onzettend niet mijn stijl. (lees: de kleur beige met ontzettend veel bont ) Maar dat boeit me niet!!!!!!!!! En ze waren ook nog afgeprijsd
Ik heb de ziekte van Reynaud en daardoor heel erg veel last van de kou, maar mijn Lief heeft gelukkig vlak voor kerst ook nog een paar originele wintersport snowboots kunnen scoren voor me! Ik ben er zo blij mee, want anders was het echt geen doen geweest voor mij om nu te wandelen met de hond! Maar inderdaad, overal zijn ze uitverkocht die dingen, er is echt een run op!
ik heb op marktplaats nog snowboots te koop staan voor kids dus als iemand nog nodig heeft pb me maar
maat 29 dat zijn celtics en maat 25/26 zijn zwarte en nog een maat maar die staat er niet op die liggen boven dus kan even niet kijken wat voor een maat het is
Mijn eigen snowboots heb ik al een paar jaar. Voor Demi had ik de week voor kerst (toen het ook zo erg sneeuwde) al gekeken. Hier in de buurt was het overal uitverkocht, dus ik had mijn ouders bij hun er op uitgestuurd. Daar waren ze gelukkig nog in één schoenenwinkel verkrijgbaar (was ook meteen het laatste wat ze hadden). 45 euro armer maar de kleine heeft lekkere warme voeten.