Hoi, Wij moeten nog een aantal sinterklaas kadootjes kopen maar ik ben inspiratieloos. Hebben jullie tips. Dochtertje is 3,5 jaar en zoontje is 5 jaar. Groetjes Miranda
Voor je zoontje misschien Geomag, lego of playmobiel? Ik heb voor mijn zoontje van 4 een jumbo ik leer koffer, lego, een storio en hij krijgt nog geomag ( magneet staafjes ). Maar waar houdt hij van? Voor je dochter weet ik het even niet ( heb zelf alleen maar knullen hier ). Gr MB2005.
Ook ik kan je niet helpen met een dochter, heb zelf ook alleen jongens Maar voor ons 5-jarig zoontje hebben wij: Playmobil Zwembad Air Hockey tafeltje Leesboekjes Letterdief (spel) Duplo trein (samen met broertje) Puzzel (100 stukjes)
Dochter van bijna 4 krijgt samen met haar broer (7) playmobil. De camping en caravan. Verder krijgt ze spullen voor de pop. Strijkkralen is hier ook favoriet. 4 Kleuren Met Water - Bruynzeel - toysxl.nl Zoiets hebben wij gekocht voor haar. Toverkrasblok (action) Laptop Dora (op marktplaats gekocht) Ton Playmais Voor jouw zoon is BBlocks misschien wel leuk. Is een goedkope variant van kapla. Hier kunnen ze erg lang mee spelen. Tantezegger van 17 bouwt hiermee nog wel eens grote bouwwerken
En mini loco is ook erg leuk zoals eerder al is gezegd. En een spel. Wie is het is erg leuk. Doet mijn dochter ook al en ook zoon vindt dit een erg leuk spel.
Spelletjes; krokodil met kiespijn is simpel, maar wel leuk. Klei accessoires (armpjes, hoedje enz) Onze dochter (4) wil dolgraag een furreal beestje Setje kleding Lego
Onze dochter van 3 heb ik alleen knutselspul gekocht, verf, een prikblok en een knutselsetje met papiertjes met figuurtjes etc en een kinderschaar om te leren knippen en ministeck.
Wij hebben tot nu toe voor dochter van 3: Loco Bambino (maar als ze 3,5 is misschien mini loco al wel geschikt) Houten poppenbedje Boek met leer en oefenspelletjes voor 3 tot 4jarige Moet er ook nog iets bij. Twijfel over volgende zaken, misschien tips voor jou.. - K3 dansmat - Sloffen/regenlaarsjes - Schaatsen (onderbindertjes) En lees mee want misschien zie ik iets beters
Dank je wel voor de reacties. We hebben tot nu toe voor onze dochter de k3 dansmat en ik denk dat we nog wat knutselspulletjes gaan halen en klei en die furreal dier klinkt ook erg leuk. Voor onze zoon hebben we ik leer lezen en een dekbedovertrek van planes. Ik ga eens kijken voor die bblocks klinkt ook erg leuk, hij is de laatste tijd ook best wel veel aan het bouwen.
Zat nog te denken, misschien kan je ze uit de speelgoedboeken laten knippen wat ze willen? Of je vraagt het ze en schrijft dat op een briefje voor de sint.
Onze dochter (3 jr 3 mnd met 5/12 en 25/12) krijgt: (niet allemaal van ons hoor ) Poppenwagen, een 'echte' ivm baby die eraan komt Maxi strijkkralen, strijkkralen va 3 jaar erg leuk denk ik. Puzzel tot 36 stukjes Een karaoke MP3 speler, kan ze zelf muziek draaien, dansen en zingen Klei Prinsessenjurk Voorleesboek over broertje/zusje Verder vooral om het uitpakken praktische cadeautjes: ondergoed (ze is aan nieuw toe), nieuwe pyjama, haarspeldjes, nieuwe maillot. Succes!