Hallo danes. Sinds ik vanmiddag de nieuwe update op mijn iphone heb geinstaleerd heb ik problemen met de wifi. Ik moet steeds mijn wachtwoord invoeren en er kan niks geopend worden omdat er geen verbinding is met de server terwijl er vol op signaal is. Voordat ik die update had gedaan had ik helemaal geen problemen en prima internet. Mijn man heeft er ook last van dus ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn met dit probleem?
Ik heb wel gehoord dat er in de nieuwe update fouten zaten IOS 9 Ik geb hem daarom nog niet geïnstalleerd. Kwam gister een bericht voorbij..
Het is helaas een probleem wat meer voorkomt. Zowel bij de iPad als iPhone. Oplossingen voor iOS 9 problemen (bugs) Misschien kan je hier wat mee verbeteren?
Bedankt voor de tips! Ik ga het proberen, althans mijn man test het nu uit. Er staat dat problemen vooral bij oudere generaties voorkomt maar ik heb een 5s en mijn man een 6plus dus niet zo oud.
Geen last van, niemand uit ons gezin. Kijk even op de website van Apple Support, daar staan altijd goede tips en adviezen in! Zie link: https://discussions.apple.com/thread/7219555?start=0&tstart=0
Hier ook veel problemen gehad sinds de update. Ik kan nog steeds niet gewoon sms'en. Alleen via iMessage. Maar mijn man heeft geen internet dus berichten komen niet aan. Kan hem dus niet bereiken WiFi klapte er bij mij vooral de eerste dag constant uit en had vervolgens ook geen 4g bereik. Handig.
Meestal moet je dan gewoon wachten tot de volgende update Zijn idd een aantal bugs (ik heb die in mijn Agenda app). Gelukkig doet Wifi het wel gewoon bij mij haha. Wat je kunt proberen als je telefoon niet meewerkt of wat kuren vertoont: soft reset geven. Dit doe je door je lockbutton (aan de zijkant of bovenkant, afhankelijk van welke iPhone je hebt) tegelijk in te drukken met je Homebutton (die ronde) en die zo lang ingedrukt houden dat ie uit gaat rn weer opnieuw opstart. Dat duurt een seconde of 10-20. Vaak lost dat veel problemen op.
Hier hing een briefje op het raam van de Phone House dat er veel problemen met internet voorkwamen na de update naar iOS 9 en dat ze die problemen in de winkel niet kunnen verhelpen, maar dat er een afspraak gemaakt moet worden in de Apple store in Amsterdam.
Hmm het ligt dus echt aan die update... Heb er nu al spijt van dat ik die update heb gedaan haha. Hopelijk komt er snel een verbeterde update.
Ik heb het alleen als ik 'm op energiebesparingsmodus heb staan. Zodra ik die uitzet gaat m'n wifi ook ineens een stuk sneller. Verder geen last van gelukkig.
Trouwens, de eerste dag had ik dit probleem ook! Van alles geprobeerd wifi+telefoon uit, tv kastje + modem stekker + powerknop eruit, 10 min gewacht, telefoon aan wifi aan, niks. Nog een keer gedaan, dacht nog aan een storing bij Ziggo maar een paar uur later was het zomaar ineens over. Maar weet niet of het door die handelingen kwam.
Ja die heb ik zojuist gedaan maar helaas nog geen verbetering betreft de wifi. Baal er echt van ik zit nu maar op 4G.
Nou probleem gevonden. Het ligt dus niet aan die update waarschijnlijk. Wij hebben van ziggo een nieuwe horizon mediabox met daarin ingebouwde wifi. Maar met dat ding is de wifi enorm traag. Dus ik jad van de week gebeld dat sinds we deze box hebben zo'n trage wifi in huis is en slecht bereik in andere ruimtes. Volgens die vrouw was het signaal van die box niet sterk genoeg dus hebben we een aparte router gekregen. Nou die werkte dus prima tot de update die ik gister had gedaan. Nu hebben we de wifi via de mediabox zelf en dan doet 'ie het wel gewoon maar als we via die aparte router de wifi instellen dan werkt het dus niet. Heel apart... En vervelend dat het zo traag is.
Bij mij doet 1 app het niet meer, ook na de update van gisteren naar ios9.01. Opnieuw installeren van de app lost het niet op, soft reset niet. Weet iemand of het dan aan de app zelf ligt en dat die misschien een update nodig heeft???
wij hebben apple support gebeld en zijn erg goed geholpen bij ons deed whatsapp het niet meer dus ik zou zeggen bel even daar naar toe