tetanusprik

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hallo dames,

Ik moet over een uurtje naar de nightcare voor een tetanusprik. Gisteren was ik bij de buren aan het helpen met opruimen (echt goor, want die hadden een puinbak van hun tuin gemaakt) en toen ik een vuilniszak naar de container bracht bleek daar een stuk glas in te zitten dat dwars door mijn broek heen is gegaan en 3 schrammen op mijn been heeft achtergelaten. Ik heb het wel goed schoongemaakt, maar nu toch opgezwollen en pijnlijk dus toch maar even nightcare gebeld en nu moet ik voor een prik :(:) ik ben nogal een schijterd haha.....

Nu vroeg ik me af: Waar zetten ze die prik? En voor de dames die onlangs nog eentje hebben gehad: Wat merkte je ervan?

2. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

6 dec 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Ik heb hem jaren terug gehad, werkte toen in een slagerij en had het topje van mijn duim er af met de vleeswarensnijmachine :)
    Ik kreeg er toen 2 in me bil , later nog 1 herhaling in mijn arm.
    Pijn valt mee hor, ff op je tanden bijten , ist zo voorbij :D

Weet overigens niet of het nu nog zo werkt, ik praat nu over 9 jaar terug!

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik had mijn eigen vinger gespiest met een fondue stokje haha en moest ook voor een prik, kreeg m in mijn bil, maaar deed geen pijn, alleen de spierpijn erna vond ik niet fijn..

Succes!

4. Miekje83

Miekje83 Actief lid

13 jul 2010
    100
    0
    16
    Ik heb die ooit gehad, nadat ik was gebeten door een hond. In mijn bil ook inderdaad, maar deed geen pijn!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

^Mijn man heeft ze 2 jaar terug gehad (3 in totaal) alle 3 in zijn bovenarm (1 op de HAP en 2 door mijn ma )

niets van gevoeld gewoon ontspannen en dan merk je er niets van

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Heb er eentje gehad paar jaar terug, m'n hond had me gebeten (domme fout van mij).
    Kreeg m in m'n bovenarm en heb er verder geen last van gehad. Ze zeiden toen geloof dat m'n arm wat stijfjes kon voelen 's avonds, maar kan me er niks van herinneren. Valt op zich wel mee dus. :)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik was vorig jaar april de sjaak :(
    Had mijn been heel hard gestoten tegen een roestig bordje op een parkeerplaats, dus een jaap van 7 cm op mijn scheen. Volgende dag toch maar een prik gehaald, maar hoeft er tegenwoordig nog maar 1 te zijn en ik kreeg 'm gewoon in mijn bovenarm. Was geen lekker gevoel en ik had er wel een dagje last van (zwaar gevoel in mijn arm), maar viel me echt heel erg mee verder.
    Sterkte! ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

In mn bil, de herhaling ook en de derde in mn arm.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb hem dit jaar gekregen na een hondenbeet.
    In mn bovenarm.
    De prik zelf deed geen pijn, maar ik heb echt dagen spierpijn gehad erna!
    En had echt flink veel bewogen na de prik, maar niks geholpen dus.

De komende 10 jaar ben je er iig weer vanaf ;)

10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik heb de prik in mijn arm gekregen. Viel gelukkig mee, alleen erna wel last gehad van kramp..gelukkig is dat nu weggetrokken.

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb 'm ook jaren geleden gehad. Mijn duim verbrijzeld in een paardenmond :). Duim lag open en had natuurlijk in de mond van het paard gezeten, dus kon gelijk door voor een prik.
    In mijn bovenarm... met een aanloopje. Zo gepiept wel.

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb m een paar jaar geleden gehad na een aanrijding met de fiets waarbij ik op mijn hoofd ben gevallen.. prik werd gezet in mijn bil. Of ik spierpijn heb gehad ervan weet ik niet meer. De hersenschudding was wat pijnlijker ;)

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Heb 2 jaar geleden 1 gehad, had ruzie met de moeder van de buurman;). Had een jaap boven mn oog en ze had tuinhandschoenen aan dus moest ook een prik. Ik ben schijtesbenauwd voor prikken dus toen de arts zei dat ik een prik moest begon ik te huilen.. Ondertussen prikte hij in mn arm en toen zei ik met de tranen nog over de wangen "was dit het".....:)

Deel Deze Pagina