Hier gaat papa ook meteen aan haar hoofd snuffelen als hij thuiskomt 's avonds. En als hij haar 's nachts bij me brengt voor een voeding, hoor ik 'm ook altijd lekker snuffelen. Hihi, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk. Wel duidelijk dat mensen ook maar gewoon dieren zijn
Hier vooral aan de haartjes - heerlijk! ... en soms even aan de onderkant als ik twijfel of er een grote boodschap in de luier zal zitten, en ik haar niet helemaal wil uitkleden
Oh ik kan mezelf nog steeds begraven in zijn haartjes of in zijn nekje.. heerlijk die geur Ik ben dan ook anti-parfum
Heerlijk! Zijn nekje, maar ook zijn mondje ruikt heerlijk... Ik steek altijd even m'n neus erin als hij gaapt Mijn oudste rook een keer naar het parfum van de leidster van de creche. Toen heb ik hem snel in bad gestopt!
Ik doe het ook, het is heerlijk als ze net wakker wordt of net gedronken heeft. En ja, die eerste dagen vergeet ik nooit. Ik weet niet of ik naar haar rook of zij naar mij... het was vrij warm in het ziekenhuis en ze lag eigenlijk continu op mijn buik om de bv op gang te krijgen. Ze rook echt geweldig toen en ik zal dat nooit vergeten. Ook toen ze haar eerste badje kreeg ging het geurtje er niet af. Ze ruikt nu anders,maar nog altijd heel lekker.
Ooohhwww die van mij ruikt zooo lekker!! Z'n nekje, haartjes, handjes, voetjes, buikje..mmmm heerlijk. Zelfs de geur uit z'n mondje 's ochtends.. maar dit zal wel raar zijn denk ik, haha! Toen ik hem in het begin ophaalde bij de gastouder rook hij inderdaad helemaal naar haar... bah!! Ik moest daar echt aan wennen, nu doet het me minder maar ik ruik het nog steeds!
Hier ook een snuffelaar, heerlijk toch! Vind het ook vervelend als Huy opeens naar iemand anders ruikt nadat diegene hem vasthad.