Mijn dochter (zit in de 3de van het vmbo) loopt 1 dag in de week stage op haar oude basisschool, bij de kleuters. Dus ik zou haar zelf haar oude groep 8 leerkracht laten appen of zoiets mogelijk is.
Ik zou jouw dochter even langs laten gaan bij haar oude basisschool. Misschien kan ze daar helpen met een knutselproject. Mijn tweede gedachte is een kinderboerderij. Heb je niemand in de omgeving met wie ze een dagje mee mag lopen? Ik zou jouw dochter even langs laten gaan bij haar oude basisschool. Misschien kan ze daar helpen met een knutselproject. Mijn tweede gedachte is een lokale kinderboerderij. Heb je niemand in de omgeving met wie ze een dagje mee mag lopen? Buurvrouw, buurman, oom, tante ofzo? Wel erg onhandige data zeg, zo vlak voor de kerst. Of misschien bij: - dierenwinkel - dierenarts - peuterspeelzaal - verkadefabriek (ik dacht ergens te lezen dat je uit Den Bosch kwam)
Buurvrouw/buurman in je straat ofzo? Wij hebben een buurtapp met ons hofje dus dat kan wat makkelijker dan. Thuiszorg? (Huishoudelijke hulp) Vrijwillige brandweer? (Dan wel zonder de uitruk uiteraard) EHBO vereniging die toevallig een training heeft (intern/extern)