Dames, Gisteren zijn we begonnen met het afbouwen van de puckababy. Mn zoontje kon alleen maar huilen in bed en snapte er echt niets van.. Maar ergens hier op het forum heb ik ooit een keer gelezen dat iemand sokjes om de handjes van haar kindje had gedaan toen ze de puckababy ging afbouwen! Uiteindelijk hebben we dat dus geprobeerd en wat denk je: Hij sliep METEEN!!!! en de HELE NACHT DOOR!!! oooo als diegene dit leest: super bedankt voor de fantastische tip! Was er zelf nooit op gekomen en het werkt perfect
Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je die tip hier hebt gelezen, want ik heb volgens mij ergens vorige week die tip hier geschreven. Dan kan het zijn dat ik de gelukkige tipgever was En ben ik heel blij dat het bij jullie ook zo goed geholpen heeft. Ik kwam opeens op het idee toen ik zag dat mijn zoontje maar bezig bleef met zijn handjes: z'n eigen handjes bekijken, de spijltjes van het bed vastpakken, de klamboe te pakken proberen te krijgen enz. enz. Toen ik hem die sokjes omdeed, was ie binnen 2 minuten vertrokken
Ik onthoud hem ook... Soms als die in de was zit of nog niet droog is slaapt ze wel zonder (overdag) maar merk toch dat ze minder snel in slaap valt en ook korter slaapt.. Durf het nog steeds niet snachts te proberen, bang voor een gebroken nacht denk
@andreams: Het zou best kunnen dat jij het was hoor! Echt SUPER bedankt! ik was al bang dat we dagen of zelfs weken van slecht slapen voor de boeg hadden maar niet dus! En hij slaapt s ochtends zelfs langer door nu (tot 6.45 ipv 6 uur)!! Echt geweldig! En voor de rest: ik zou het idd goed onthouden want dat stukje stof om de handjes zorgt blijkbaar toch voor de rust die ze nodig hebben. Niet meer kunnen friemelen, niet de speen uit de mond kunnen pakken etc.. Succes !