Omdat wij verjaardagen niet vieren (van onszelf iig) gaan we op onze verjaardag altijd een dagje weg. Dit kan zijn pretpark, dagje shoppen, hoteletje etc. Dit jaar vind ik het lastig te verzinnen.(jarig over 3 weken) Het gaat om een doordeweekse dag en moet goed te doen zijn met de kleine. Iemand een suggestie?
Toen onze dochter 4 maanden was zijn we voor mans verjaardag een weekendje naar arnhem gegaan, en dus naar Burgers Zoo. Was enig, en hartstikke leuk. Voor zover mogelijk keek ze haar oogjes uit. Ik gebruik de draagdoek, en daar lag ze lekker gerelaxed in. Wakker zijn wisselde ze af met slapen. Het enige dat ik niet leuk vond was dat een van de mede parkbezoekers enthousiast riep: En wat heeft u een leuk beestje in de doek.
Toen Fae 8 weken was zijn we naar de efteling geweest. Een heerlijk park ook om te wandelen met de wagen en in sommigen attracties ging ze mee in de draagzak. Ze keek haar oogjes uit. Winterefteling is ook wel erg leuk nu, qua sfeer. Zelf zijn we 2 weken geleden in disneyland geweest, en dat ging prima qua kou enzo. Burgers zoo is inderdaad ook wel erg leuk , mooie dierentuin.
Winterefteling zijn we nu 2 jaar achter elkaar geweest dus dat hebben we wel even gezien. Bovendien is dat behoorlijk ver rijden voor ons. Dierentuin zou wel een optie kunnen zijn. Meer suggesties zijn natuurlijk welkom!