Ik wil er een hebben, leek me handig... Maar vind ze wel duur.... Dus had ik er 1 besteld in de opheffing ergens, zijn ze hem vergeten te leveren en hebben ze hem aan een ander verkocht... Dus de meiden die er een hebben, is het de moeite waard om er 1 aan te schaffen?
Ziet er handig uit, maar als ik het zo bekijk ook heeeeel tijdelijk! Wij legden gewoon het aankleedkussen tussen onze hoofden in (op de dekens)..
Heb jij een snuggle-nest dan pinguin? Ik vind het gewoon leuk om er een te hebben, zodat de kleine lekker tussen ons in kan liggen op zondagochtend... En ik wil dan dus niet de kinderwagen naast mn bed zetten, want dan zie ik hem/haar niet...
Dan zou ik hem/haar gewoon tussen jullie inleggen. Ik heb een zijligger voor als hij echt tussen ons inslaapt. Je kan ook een aankleedkussen of borstvoedingskussen tussen je inleggen. Als je het echt leuk vind om hem te kopen moet je dat doen. Ik zou dat persoonlijk niet doen.
Maar ik wil graag weten of er iemand is die zo'n ding heeft.... En wat de ervaring is..... (maar ik denk dat er gewoon niemand is, dus koop ik m gewoon) Gewoon tussen ons in leggen is geen optie. Ik heb een hond en 4 katten die ook allemaal in bed liggen. Ik wil dus niet mn kindje zonder enige bescherming in bed leggen. Het fijne aan dat snuggle nest lijkt mij dat ie opstaande randen heeft, dus als de hond zich uitrekt, ze de baby niet kan aanraken... En dat heeft het aankleedkussen en een voedingskussen niet. Dus dames die zon ding hebben, hoe bevalt ie? Anders koop ik m gewoon en kan ik jullie vertellen of het de tip van de eeuw is of niet!
Dit kon ik vinden op internet: Baby Delight SnuggleNest: Een Amerikaans product dat bestaat uit matrasje met aaneengesloten opstaande, zachte zijkanten en bovenkant, waarin een baby volgens de fabrikant tussen twee rolletjes geklemd te slapen zou kunnen worden gelegd tussen de hoofdkussens van de ouders in hun bed. Volgens de fabrikant te gebruiken totdat de baby begint te draaien en te verplaatsen. Beoordeling: Al na twee maanden ontstaat, op het niet te voorziene moment dat de baby beweeglijk wordt, onnodig risico. Zijkanten en hoofdeinde zijn te vergelijken met 'dikke hoofdbeschermers'. Advies: Laat de baby liever veilig slapen in eigen wieg of bedje. http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=25