Wie heeft dit boek uitgelezen? 16 maanden dochtet is een vroege vogel en heb hele positieve ervaringen gelezen. Ze heeft een 9-18 maanden vroegevogels gids. Hebben jullie ervaring met dit boek?
Ik heb dit boek gekocht en gelezen. Heel eerlijk gezegd werd er voor mij persoonlijk niks nieuws in verteld. Niks wat ik nog niet op internet had gelezen aan informatie over slapende baby's, wakkere baby's, of over baby's die vroeg wakker zijn. Had em ook gekocht na alle positieve verhalen, maar ik werd er dus niet heel veel wijzer van. Uiteindelijk is mijn vroege vogel vanzelf langer gaan slapen.
Ik gebruik de slaapgidsen van snuggles and dreams en ik vind ze wel fijn. Er staat inderdaad niet echt wat nieuws in, maar de tips bij elkaar gebundeld in plaats van overal en nergens op internet vond ik wel prettig. Ik gebruik haar slaapgidsen in combinatie met het boek baby in een droomritme van Stephanie Lampe, in combinatie met kijken naar mijn kind. Geen enkel kind is hetzelfde.
Ik vind de boeken van snuggles en Dreams behoorlijk overprijst en kind onvriendelijk. Ze doet aan gecontroleerd laten huilen en dat is enorm slecht voor hechting. Er zijn meerdere methodes die en goedkoper zijn en beter werken. Zoals droomritme methode van Stephanie Lampe.