Beste mama's, Ik heb sinds afgelopen zaterdag een klein meisje thuis zitten (bijna 6 maanden) die een keelontsteking heeft. Heb er antibiotica kuur voor gekregen en zondag avond mee gestart. Ze wil alleen nog steeds slecht drinken en slikken. Speen was ze dol op, nu huilt ze als ze hem ziet. Flessen idem Knapt overdag nu wel aardig op, lacht weer. Alleen elke avond en nacht is het nog erg huilen elk uur.. Dan wil ze dus niks drinken.. Normaal slaapt ze van 7-7 en nu is ze hele avond elk uur wakker en huilen en in de nacht net zo. Weet wel dat er nu ook een sprong is of aan zit te komen..? Moeders ervaring met keelontsteking en of deze grote sprong? Alvast bedankt XX MamaSL
Geen keelontsteking, maar wel verkouden en enorm hoesten. Mijn zoontje is al 6 mnd, maar te vroeg geboren en daarom zit zijn sprong er ook aan te komen. Ik weet niet zeker of dat het is, maar hij is al drie weken niet zo vrolijk. Komt waarschijnlijk ook door hoesten, maar misschien ook zijn sprong? Hij slaapt in ieder geval erg slecht.
De pijn is nu volgens mij aardig weg gelukkig! Blijft over: de hangerige dag en de klaarwakkere (!!) nachten.. Hoe lang duurt dat over t algemeen?
Mijn zoon had een tijd geleden een oorontsteking en keelontsteking. Wat stonk dat zeg! Hij wou ook niet drinken of eten was zelfs zo erg dat ik hem maar melk/ en wat slappe thee via zo een dosseerspuitje in zijn mondje spoot. (Misschien is dat een idee voor de avond? ) Anders dronk hij het echt niet. En sliep haast niet, ook niet in de nacht waarschijnlijk door de pijn en omdat hij niks at dus honger had. Dat heeft tog wel een paar weken geduurd tot hij weer zijn ritme terug had. Hoop dat het snel beter gaat. Succes!