Droog en krampen na ovulatie?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Noentje, Oct 9, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noentje

Noentje Nieuw lid

Oct 9, 2024
    1
    0
    1
    Female
    Hai dames!
    Dit is mijn eerste post en hoop dat jullie mijn onrust toch kunnen kalmeren .
    Ik ben 9 dpo, ik heb vanaf 5dpo last van kleine niet storende krampjes. Als of het kleine steekjes waren. Vanaf 7dpo zijn het menstruatie krampen gaan worden en nu 9 dpo voelt het alsof ik elke moment mn menstruatie krijg. Oncomfortabele krampen. Vanaf 5pdo kreeg ik een metale smaakje in mn mond en erg wat boertjes mini luchtjes haha. Dat is nu enorm minder geworden. Na mn ovulatie heb ik altijd tot aan mn menstruatie vochtige afscheiding maar dat is deze keer zo goed als droog.
    Ik was erg ongeduldig dus nam vandaag een early test die negatief was dus denk dat het sowieso veel te vroeg is.

wat is jullie ervaring hiermee dames?

2. Shalom

Shalom Niet meer actief

Hoi!

Ik heb veel keren dat ik zwanger was gedacht dat ik ongesteld ging worden. Aan veel van dat soort dingen kan je niet echt een onderscheid maken tussen wel/niet zwanger. Het lijkt heel erg op elkaar. Voor allebei wordt je baarmoeder klaargemaakt. Dan wel voor een bloeding, dan wel voor een beginnende zwangerschap.

Rond 9 dpo vindt de innestelling plaats en pas vanaf dan maak je Hcg aan en kun henook pas daarvan klachten krijgen.

Veel symptomen kunnen ook te wijten zijn aan de verhoogde progesteron na je ovulatie, welke je altijd hebt, zwanger of niet. Alleen niet zwanger daalt dat weer voor je menstruatie.

Succes met wachten nog. Je bent nog vroeg.

3. Mariehone2

Mariehone2 Nieuw lid

Oct 24, 2024
    1
    0
    1
    Female
    Ik had als symptomen voor mijn NOD (want was er wel echt mee bezig). Pijnlijke borsten vanaf de eisprong, ik had opruimwoede, koffie rook vies en dit is gebleven, en ik kreeg kleine steekjes onderaan mijn baarmoeder (precies kleine naaldenprikjes). Na de NOD bleef ik pijnlijke borsten houden, meer en meer eten begon vies te ruiken en had ik een vieze smaak in de mond. Daarna werd ik misselijk en vond ik steeds meer eten vies ruiken. Ook wasmiddel en tandpasta vond ik verschrikkelijk ruiken. Ik werd misselijk bij een lege maag, en vooral als ik moe ben. Daarnaast was ik ook doodmoe en moest ik overgeven bij het tandenpoetsen 's avonds. Ik testte trouwens positief 4 dagen voor de NOD.

Share This Page