Hallo dames, Hebben jullie dat ook? Dat je kindje vaak de hik heeft? Vind het zo zielig voor hem/haar...
Echt regelmatig ja. En soms wel twee keer per dag. Wordt een grote baby denk ik als ie zo vaak de hik heeft.
Sarah had dat ook veel toen ze in mijn buik zat. je voelde echt kleine hikjes. best schattig, maar soms ook wel een beetje vervelend. het is verder heel normaal hoor, je baby heeft van het vruchtwater gedronken en dan ontstaat er een hikreflex Sarah heeft zelfs nu ook nog vaak de hik
ik voel dat (nog) niet maar het schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van de longetjes dat ze de hik krijgen, vraag me niet waar ik dat ook alweer heb gehoord (zwangerschapsdementie )
Demi had t ook heel erg vaak ik werd er gek van...nu heeft ze het nog na elke voeding...! Echt heel zielig!
Eerst had ik ook niet door dat het hikjes waren, dacht eerst dat het mijn hartslag was. Totdat ik er echt op ging letten en door had dat mijn hartslag toch iets sneller en regelmatiger was!
ik heb het van het weekend ook voor het eerst de hik van onze kleine man gevoeld, heel apart zag heel mn buik op en neer gaan. en mn vriend lachen want die lag net te luisteren met zn oor op mn buik. vind het wel sneu als hij dat heeft maar ik weet dat ik dat zelf in de buik ook vaak had en ik heb er niks aan over gehouden.
Mijn mannetje heeft ook erg vaak de hik. Aan de ene kant wel schattig, maar soms ook best een beetje irritant .. heb liever dat ie me gewoon schopt, haha.. maar dat doet ie gelukkig ook vaak zat!
bij het begin vond ik het schattig, maar ze heeft nu ook de hik en hoe groter ze groeit hoe meer ik het ga voelen een beetje eng gevoel liefs
Nee hoor, een vriendin van mij haar oudste had heel vaak de hik en bij de jongste heeft ze het nooit gevoeld!
Ik voel t nu vanaf zo'n 18 weken, maar sinds 2wk zo heeft die van mij zeker 6 keer per dag de hik haha Voelt best vaag aan!
Hier een paar keer per dag...soms vind ik het een vervelend gevoel...vooral als ik in mijn bedje ligt...