Mijn dochter kruipt veel, maar staat/stapt ook veel aan de meubels. Ik wil haar dus het liefst met blote voetjes (zeker met dit lekkere weer) laten spelen. Maar nu zag ik haar vanmiddag even stoppen met kruipen, gaan zitten en ze leek echt naar haar voetje te kijken alsof het haar zeer doet. Bovenop haar grote teen (gewrichtje zeg maar) zit ook zo'n eeltbultje die toen ook een beetje rood was. Dat schuift natuurlijk de hele dag over de grond! Kan dit kwaad? Kan ik dan toch beter haar slofjes aan doen? Sokken doet ze meteen uit (slofjes eigenlijk ook, maar dat duurt iets langer ). Of komt er wel snel eelt op dat ze er geen last van heeft?
Ja dat heb ik nou ook. Zeker de afgelopen dagen met het mooie weer zijn schoentjes veel te warm. We hebben de tuin helft gras/helft verhard en ja hij blijft natuurlijk niet de hele middag op het gras zitten dus kruipt hij met zijn blote voetjes over stenen heen. AUW! Doet me al zeer als ik het zie. Meestal doe ik hem dan maar weer schoentjes aan of leg hem weer terug op het gras, maja dat werkt ook niet. Heb gister bij de Hema van die waterschoentjes gekocht.(3,95 euro). Hieronder een link van een andere site, maar dit zijn precies dezelfde. Die ademen, zijn niet warm en kan hij mooi buiten mee kruipen. En tja binnen, als het mooi weer is is hij toch meestal buiten en als hij binnen is heeft ie meestal wel schoentjes aan. Of hij moet van buiten naar binnen gekropen zijn zonder schoentjes. Playshoes waterschoentjes open transparant - Baby-Slofje.nl#
Ik heb ook slofjes van BabyPaws maar met die warmte van de afgelopen dagen zijn die veel te warm. Normaal kruipt hij binnen en buiten op slofjes van BabyPaws. Heb trouwens net weer nieuwe besteld.
vorig jaar kroop mijn zoontje ook altijd met blote voeten rond. Hij had inderdaad een keer open knokeltjes en daarna zat er eelt op. Gewoon lekker laten gaan is mijn advies. Enneh toen ie ging lopen hadden wij op de camping goede hoop dat het kiezelpad hem wel tegen zou houden, maar helaas hij liep daar zo op weg op zn blote voeten. nergens last van.
Auw, ja Sas, herkenbaar! Niets houdt haar tegen... Maar goed om te horen dat er eelt op komt. Slofjes/sokjes/schoentjes is hier gewoon altijd een crime geweest. Alleen met een gespje zou kunnen, maar die waterschoentjes hebben ze alleen in grotere maten. Bedankt!
Weet niet wat voor maat jouw dochtertje heeft maar die waterschoentjes van de Hema die ik heb gaan vanaf maat 19. Passen hier perfect. Ryan is ook 9 maanden.
Echt? Oh ik zag ze bij die link vanaf maat 22/23. Dan ga ik misschien toch eens even kijken! Bedankt! [edit] ik bedenk me nu dat ze van haar anti-slip schoentjes nu maat 17 heeft... nou ja, we gaan wel even passen!