hoi meiden. ik hoor steeds vaker van mensen in mijn omgeving dat mijn buik erg laag is. ook voel ik de kleine altijd erg laag. en voel ik ze vaak op me blaas bewegen. ik zit grotendeels van de dag in een rolstoel en ook als ik naar de gynacoloog ga dus die heeft er niks van gezegt maar misschien ook niet gezien. kan het kwaad dat de kleine zo laag ligt? heeft iemand dit ook gehad?
Niets ernstigs aan de hand hoor meis! Ik had toen ik in verwachting was van mijn dochter een lage buik. Ik droeg haar heel erg naar voren en de buik is al die tijd laag gebleven. Ik heb haar ook altijd erg laag gevoeld. Waarschijnlijk is er daar gewoon genoeg ruimte. Geen zorgen gaan maken. Blijf je dit stiekem toch doen, dan gewoon eens aan de verloskundige vragen!
Iedereen is anders en elke zwangerschap ook. Maak je dus maar geen zorgen. Zo krijg ik elke keer weer te horen dat mijn buik zo klein is. Maar volgens de vk is alles wel goed en waarschijnlijk lijkt mijn buik kleiner omdat ik een lang bovenlichaam heb. Mensen vinden altijd wel iets van je..!