Hoi, Ik zou heel graag naar de 9 maandenbeurs willen gaan in oktober, maar dan ben ik inmiddels zo'n 7 maanden zwanger, en ik heb geen idee of ik dat dan wel aankan, een hele dag lopen en met zoveel drukte om me heen... Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig...
hoeveelste oktober is dat?? hopelijk nog voor mijn uitgerekende datum... ik dacht dat het alleen maar 1 keer in het jaar was.. ik wil ook wel gaan, en dat lopen moet wel lukken
Ik dacht ook dat t maar eens per jaar was! Lijkt me zo leuk! Ben dan even ver dus zal wel een waggel parade worden! Haha
Oh fijn voor de gemaakte melding Patty... ik hoopte al dat ik er naar eentje kon gaan ! Ik zal dan 36 weken zijn ... hopelijk gaat dat lukken Staat iig genoteerd !
Ik ben geweest toen ik net zwanger was maar als je zwangerschap normaal verloopt is het best te doen hoor! Zou wel zorgen dat je er echt bent als het open gaat, ik hoorde iedereen klagen over de drukte maar wij gingen op de laatste dag en waren er vroeg.. tegen de tijd dat het druk werd(rond 12,1 uur zo) hadden wij bijna alles al gezien en gedaan,plus dat we nog dingen met extra korting kregen omdat het de laatste dag was
@lola36, Graag gedaan hoor! @liga, nog niet, ik ben net nieuw op het forum, maar ik ga zo even kijken, gezellig! @Silvaantje, bedankt voor de tip! Als ik het ga redden, ga ik inderdaad zo vroeg mogelijk. Het is van hieruit ruim anderhalf uur rijden, dus ik moet zoiezo vroeg opstaan dan! En misschien wel een goed idee om de laatste dag te gaan inderdaad, slim!
Jaaaa ik had het ook gezien!! Zo fijn want hier Jan uitgerekend en normaal is die Feb dus hier kunnen we lekker waggelen
Jaaa heerlijk idee he?! Ik ben altijd wel naar de huishoudbeurs geweest (standaard uitje met moeders) maar nog nooit naar de 9 maanden beurs (had er ook niks te zoeken). Nu ik zwanger ben, wil ik al dat soort dingen meemaken.
Oe goed dat je t zegt. Ik ga dan ook weer, vond t de vorige ker zo gaaf..... Maar wat betreft je vraag: ik ben nu 7 maanden en zou t zeker nog wel aan kunnen. T gaat allemaal iets moeizamer, je zal af en toe even ergens gaan moeten zitten om te rusten tussendoor (ivm sneller moeie benen met slenteren) maar voor de rest niks aan t handje, uiteraard als je ook een gemakelijke zwangerschap hebt....
Wat leuk! Ik dacht dat het in het voorjaar was, en dat ik dus te laat was.. Ik ben in Januari uitgerekend, dus dit komt mooi uit!
Hihi, ik ook in januari en baalde dat het in februari pas is.Door dit bericht ben ik helemaal blij. Ben dit jaar ook geweest voor een vriendin, nu kan ik voor mezelf!!
ik vind het ontzettend leuk dat het di jaar 2x is want dan kan ik ook lekker gaan snuffelen en shoppen! denk dat het wel te doen is hoor, de 9maandenbeurs is iig kleiner dan de huishoudbeurs! en alles gewoon opt gemakje he!
Ik ben dan ook 7 maanden. Het lijkt me super leuk om te gaan, maar vraag me af of het nog zin heeft, want denk dat we dan toch het meeste al gekocht hebben. Of is het sowieso leuk om te gaan?
Ik wil ook zo graag! Ben zelf in november uitgerekend dus das lekker waggelen haha maar volgens mij zijn wij vrouwen nooit uitgeshopt voor die ukkies! Ik hoop er echt naartoe te kunnen!