Snurken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwebbel86, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Nou bij ons is mijn mannetje de hele nacht aan het snurken. En rare is het is mij pas laatste weken opgevallen, hij zegt dat we samen zwanger zijn dus dat het wel een zwangerschap kwaltje is haha nou ja als ik straks ook ga snurken dan gaan de buren verhuizen denk ik...

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik snurk nog steeds niet, ik vind het wel jammer!
    mn vriend snurkt keihard! hij zegt dat ik daar maar niet maar moet luisteren maar hij snurkt soms harder dan dat hij praat.

daarom wil ik snurken, zodat hij dat ook eens vanaf de andere kant meemaakt

ik gebruik zelfs oordopjes maar die kan ik toch niet meer gebruiken als ons kleintje geboren is!? ons babytje moet ik toch gaan horen

3. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Whahahaha! Hoeveel hout uit welk bos wilde je hebben? :D:D:D
    Heb hier al een stuk of 50 bossen omgezaagd en volgens mij worden het er nog veeeeeeeeeeeel meer. :D
    Word er soms zelfs wakker van, of ik word wakker (omdat ik naar het toilet moet) en dan merk ik dat ik nog half lig te snurken (heel apart, I know :p).
    Komt echt door de zwangerschap hoor. Ben benieuwd hoe ik dat doe met de Kerst (dan logeren we bij schoonmams). Ik vraag haar wel of ze met oordopjes in wilt slapen. :p:p:p

4. Chantal mv Romy

2 jan 2009
    55
    0
    0
    Rotterdam
    Oooo..ik snurk ook zo.
    Wordt er jammer genoeg zelf ook wakker van..Genant eigenlijk he!? hahaha.
    Gister vroeg ml of ik even naar de apotheek wilde gaan, mijn vraag was waarvoor? Zijn antwoordt was: Kijken of ze er neusknijpers verkopen. Blijk dat ik hem de hele nacht heb wakker gehouden.
    Gelukkig moet hij vannacht weer werken en kan ik tot een uurtje of half 5 lekker ongegeneerd liggen snurken!
    Normaal snurk ik ook wel, maar nu is het wel extreem!!
    Wat zou je er eventueel aan kunnen doen?

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik snurk nu stukken minder!! Vriendlief kan wel weer normaal slapen. Af en toe een por en dan stop ik weer. Dus in mijn geval echt een zwangerschapskwaaltje....

6. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    O das mooi, heb hier ook te horen gekregen dat ik lag te snurken.....gaat dus weer over!!

Deel Deze Pagina