gelukkig.. ik ben niet de enige met een snurkende man!! Ik word er soms ook heel gefrustreerd van, zeker nu ik zwanger ben slaap ik veel lichter en word ik er dus wakker van Ik ga meestal een half uurtje eerder naar bed als mijn man dus als hij in bed komt lig ik al in coma Eerder ging dat eigenlijk prima, maar nu word ik er dus alsnog wakker van. Wij hebben in juli een afspraak bij de kno-arts om te kijken wat de oorzaak is van het snurken. Hopenlijk dat dat daar iets uitkomt wat naar een oplossing kan leiden!
he foxter, mijn vriend heeft sinds 3 weken een apneu apparaat, en ik hoor hem amper hoor... heeeeeeeeeeeel zacht een geruis.. maar niet storend hoor! Hij is van Philips, misschien daarop navragen hahaha!! Heerlijk, ik slaap weer door hier, terwijl ik hele nachten op de bank lag omdat ik niet kon slapen.... nu wel dus en uitgeslapen dat hij nu is!!!!!
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker navragen want je hoort veel verschillende verhalen over verschillende merken. Eentje schijnt zelfs een ratelend geluid te maken!