Ik heb een maandje geleden een T-shirt besteld bij kidsers voor onze dochter. Nu heb ik m van de week binnenstebuiten gewassen op 40graden in de wasmachine en daarna op de drooglijn gehangen. Gisteravond ben ik met het wasgoed bezig, doe de t-shirt weer normale en zie dat een gedeelte van het geprinte helemaal los is gekomen. Daarnaast is de shirt nóg kleiner geworden. Ze heeft maat 74, had 74/80besteld en t lijkt nu wel maat 68. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Heb ik wat fout gedaan? Had t niet in de wasmachine gemogen of toch even contant.opnemen met kidsers. Vind t wel enorm jammer, het was t shirtje waarop ze 'verteld' dat ze grote zus wordt. En eigenlijk mag ze die ook nog aan als iedereen t mag weten. Manuk
even mailen zou ik doen... Wel vreemd dat hij kleinder geworden is en ook nog de letters eraf. Ik heb dit NOG niet meegemaakt. Voor dat ik hem voor het eerst gaat wassen, was ik hem met koud water en na het wassen niet in de drooger maar dat heb jij ook niet gedaan toch in de droger gedaan?
Nee, vanuit de wasmachine op de drooglijn dus niet in de droger. Het is ook alleen het plaatje wat los is gegaan, de rest zit alleen goed vast en is mooi gebleven. Ik heb hem niet eerst in koud water gehad maar gelijk binnenstebuiten op 40graden gewassen
het zal een foutje geweest zijn denk, want ik heb verschillende shirtjes van kidsers en die gaan ook gewoon in de wasmachine hoor, nog nooit letter los of gekrompen. Als je mailt komt ze vast met een passende oplossing.