Jaja.. hier nog 1.. En vooral als ie een biertje heeft gedronken! Vreselijk! Meestal geef ik hem een por en duw hem op zn zij, dan is het meestal al wat minder en dan snel in slaap vallen. Zijn verweer erop: Joh..niet zo zeuren, word er zelf toch ook niet wakker van. *zucht*
Jeetje wat zijn er veel meiden die er last van hebben Ik denk dat we die pleisters eens uit moeten gaan proberen. Heb hem al op alle kanten laten slapen maar dat werkt ook niet meer hahaha. Hij heeft een aantal maanden geleden een slaaponderzoek gehad en daar kwam inderdaad uit dat hij redelijk wat snurkte maar ze konden er toen niet echt veel aan doen. Als het echt erger zou worden zouden ze een slaapmasker kunnen aanmeten, maar dat vond de dokter toen erg snel. Het probleem is dat hij door het snurken ook enorm moe wordt. Zit iedere avond opgescheept met een slapende man, moet zeggen dat is ook niet erg gezellig Dus we blijven zoeken naar de oplossing hahaha. Boska, ik ga eens lezen in het topic!
Selin, Misschien is het niet alleen snurken, maar toch ook apneu als je man zo moe is. Die van mij gaf al zijn energie aan zijn werk en kon in het weekend geeneens een half uurtje wandelen zo moe was hij. Lees inderdaad de topic eens en kijk eventueel ook op de website van de patiƫntenvereniging. Succes.