So Confused

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxy5252, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat een onzettende zak! Goed dat je voor jezelf hebt gekozen, want aan zo iemand heb je helemaal niets!
    Sterkte!

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je hebt de enige juiste beslissing genomen.
    hoe je vriend reageerde vond ik al niet normaal, maar uitschelden?!? :confused: hoe oud ben je dan? 3 ofzo?!
    zoooo respectloos!

zo iemand kun je echt missen als kiespijn; daar ga je nooooit gelukkig mee worden.
    tuurlijk mis je nu wat je had, en voel je je onzeker. logisch. mag ook. maar er komen echt betere tijden, voor jou en je kleine uk. :)

en wie weet ontmoet je over een poosje een leuke vent, die jullie beiden respecvol en liefdevol behandelt, en met wie je zielsgelukkig gaat zijn. ik hoop het voor je, het is je gegeund!

rust nu eerst wat uit, en zet alles op een rijtje. zoek steun bij mensen die van je houden. heus: het komt goed!
    dikke knuf, vind het heel verstandig van je!

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik vind het echt heel knap dat je voor je zelf heb gekozen meid,,
    en voor je kindje..

ik hoop dat jullie allebei een gelukkig leven krijgen
    en hopelijk dat er een man in je leven komt die je acepteerd en die jou begrijpt..

heel veel sterkte en een knuffel voor jullie allebei

4. britt75

britt75 Lid

13 jun 2008
    33
    0
    0
    Wat ontzettend sterk dat je voor jezelf (en het kindje) gekozen hebt. Ik begrijp dat het nu heel moeilijk is, maar er zijn heel veel (sterke) vrouwen die dit alleen doen. Probeer (toch een beetje)van je zwangerschap te genieten en het komt vast allemaal goed met jullie!

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ontzettend knap dat je voor jou en je kindje hebt gekozen hoor! petje af! en geloof me, de pijn van het kwijtraken van je vriend wordt minder, en straks als je je kleine mag gaan voelen enzo zal je je daardoor vast weer stuk fijner gaan voelen!
    probeer je te focussen op je toekomst met je kleine die wordt vast heel mooi!
    en als je aan 'hem' denkt, probeer dan maar te bedenken hoeveel hij heeft verloren door jou beslissing niet te accepteren! hij is de verliezer hier, niet jij.......
    succes meid! je kan het!

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Sky, wat een ellendige situatie maak je nu mee! Ik vind het echt heel erg voor je.
    Het is heel triest en jammer dat je vriend het tot dit punt heeft laten komen. Ze zeggen wel eens dat je pas weet wat je aan iemand hebt in moeilijke tijden. En hij heeft bewezen dat je aan hem helemaal niks hebt en dat hij waarschijnlijk alleen maar aan zichzelf dacht. Blijkbaar zaten jullie nooit op dezelfde lijn wat betreft kinderen ookal heeft het het wel zo doen voorkomen.
    Maar je hebt hebt de juiste beslissing gemaakt in mijn ogen. Je hebt voor jezelf en je kind gekozen waar je al jaren op wachtte! Dit bewijst alleen maar hoe sterk je bent en dat je in jezelf gelooft. Hij is de grote verliezer.
    Meid, hou je sterk en ik hoop voor je dat de toekomst vol mooie verrassingen zit.

Grt Vanilia

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    De liefde voor je kind is onvoorwaardelijk de liefde voor je partner niet! Je hebt de juiste keuze gemaakt! Heel veel sterkte je kindje boft maar met zon sterke moeder!

Deel Deze Pagina