Ff van me af schrijven Tot nu toe mag ik nog van geluk spreken, hopen dat het zo blijft! Heb nu een paar ochtenden last van wat misselijkheid gehad met kokhalzen, gelukkig niet overgegeven Vanochtend nergens last van btw! En wel heel moe, maar ik werk maar halve dagen dus dat is goed vol te houden! Dit is mijn eerste zwangerschap en vriendlief begrijpt niet zo goed wat dit allemaal met me doet, en jullie wel, daarom is het zo fijn om jullie te hebben! Ook al kennen we elkaar niet, aan jullie kan ik alles vragen en kwijt over mijn uk die in mij groeit! Sorry, blij momentje! Over een half uur zit ik hier weer jankend op de bank omdat die reclame van de hartstichting weer voorbij komt.... Thx Ladies
Haha ja echt verschrikkelijk soms Tot nog toe kan ik er wel van genieten, ook al ben ik bij vlagen best misselijk... Thx ladies
Ik heb het zelfde hoor! Vriendlief weet niet zo goed hoe en wat.. Mijn zus, ouders en schoonouders weten er van maar VL wil het verder stil houden.. Ik mag het niet eens aan mijn beste vriendinnen vertellen haha.. Gelukkig ben ik (nog) niet emotioneel maar wel misselijk maar dan pas in de avond en de hele dag een raar gevoel in mijn maag
Heel herkenbaar, mijn vriend snapt me ook vaak niet. Kan m soms wel een klap voor zn kop geven. Hij kan ook heel irritant zijn. Of nou ja door de hormonen vind ik m irritant..
Nja Vl is niet irritant maar hij begrijpt het niet goed, vanochtend voor de eerste keer bij de verloskundige geweest en nu hoop ik dat hij er iets meer van begrijpt Komt goed, over 3 weken de termijnecho en dan zal het wel 'echt' worden denk ik!
Haha.. ik herken het! Bij mij valt de misselijkheid nog wel mee.. en pijnlijke borsten heb ik deze zwangerschap helemaal niet! Wel een rare week gehad, ik dacht woensdag dat ik een miskraam had door veel bloedverlies en ben er gisteren pas achter gekomen dat het hartje gewoon klopt! Dus die misselijkheid, laat maar komen!!