Hersendode zwangere vrouw Texas van beademing gehaald | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Heftig.. Maar "fijn" voor de familie.. Lijkt me heel moeilijk dat je wil dat iemand niet verder behandeld wordt en het ziekenhuis besluit, hoe begrijpelijk misschien ook, toch anders.
En de baby? Was die niet inmiddels 24 weken? Ik probeer die familie te begrijpen maar het lukt me niet helemaal ..door de wens van de moeder om niet in leven gehouden te worden willen ze biet wachten om te zien hoe het kindje zich ontwikkelt.. Ik begrijp het niet helemaal wie weet was de korte periode zuurstof gebrek uiteindelijk geen gevolgen? Vind het nieuwsbericht en beetje te summier
In het artikel stond dat er ook voor het kindje iets eraan over had gehouden, wat dat is geweest en hoe ernstig zullen wij nooit te weten komen. Maar het zou voor de familie een onwijs moeilijke keuze zijn geweest. Heftig hoor.
Jeetje wat een strijd moet je dan nog leveren om je vrouw te laten gaan. En de foetus had door het zuurstoftekort sowieso weinig kans. Heftig hoor.