https://www.hartvannederland.nl/nieuws/misdaad-112/moeder-van-omgebrachte-gino-9-dood-gevonden-in-woning?fbclid=IwAR2sVJV6v9hFeWvzy9LE13rByzb5xmBE4NqcnY2fjKdOYhNtTm8HU8-TGQs Vreselijk triest!
Verschrikkelijk Die zussen Ik denk hier nog zo vaak aan als ik m’n eigen kind laat buiten spelen Het laat me echt niet los
Ik lees het net, wat verschrikkelijk. Ik kan mij voorstellen dat ze gebroken was en het niet meer aan kon. Ik dacht wel gelijk aan zijn zus, hoe zou het daar mee gaan nu dubbel zo veel verdriet..
Snap niet dat er wordt gezegd begrijpelijk? Komt over alsof er vanuit word gegaan dat het om zelfmoord gaat, maar dat weet je toch helemaal niet. heel triest, die familie krijgt wat voor de kiezen zeg
Wat intens verdrietig. Het verhaal van Gino maakt bij mij al veel emoties los. Laat staan bij de mensen die hem gekend hebben en van hem hielden. Arme moeder. Ik hoop dat ze op een plekje samen met Gino is. En dat de zussen van Gino de keus van hun moeder kunnen begrijpen.
Er is geen sprake van een misdrijf, er staat ook onder denk je aan zelfdoding bij andere berichten. Dus ja ik denk er wel aan, of een gebroken hart.
Er staat duidelijk in het artikel dat de doodsoorzaak niet duidelijk. Haar overlijden begrijpelijk noemen lijkt me daarom niet gepast.
Ik vermoed dat er dan niet zo’n artikel had gestaan. De manier waarop ze gevonden is zal bijdragen aan dat er een artikel over geplaatst is.
Ja ik snap dat de kans aannemelijk is. Waar mij het om gaat is dat zolang er niks bevestigd is door familie of politie ik het niet netjes vind over iemands doodsoorzaak te speculeren. maar goed ik heb m’n punt gemaakt dus ik laat t hier verder bij.
We speculeren helemaal niet. Niet misdrijf = zelfmoord of een onverwachte natuurlijke dood. Beide is begrijpelijk gezien het intense trauma.
“Ze is door de zaak rondom Gino eraan onderdoor gegaan”, aldus een woordvoerder van de familie tegen de regionale omroep. Er is geen sprake van een misdrijf. Verder doen de politie en de woordvoerder vooralsnog geen mededelingen over de zaak. Hoe dan ook, aanleiding is het misbruik en overlijden van haar zoontje geweest. Ik zou ook echt niet weten hoe ik verder zou moeten leven. Vreselijk! En echt alleen maar verliezers!
Vreselijk sneu. Ook zo erg voor die zussen. Komen dit nooit te boven voelen zich ook wellicht schuldig.