Ik heb gisteren de aflevering van donderdag gezien en wow wat waren er weer veel goeie! Dat meisje Sabina die samen met haar zusje was gekomen is zo goed en nog een meisje met rood haar en 2 piercings bij haar lip wow dat was echt indrukwekkend om te zien...
Vind het ook zo'n superleuk programma om te zien + dat ik die Amerikaan in de jury een schatje vind Ik hou ook erg van dansen, maar wat die mensen daar doen !WoW! soms krijg je er echt kippevel van!
De aflevering van gisteren was leuk en ik heb ook weer een bekend gezicht gezien Sigourney heet ze en hele lieve meid en ze kan ook goed dansen vind ik! Ik heb een paar jaar geleden ook regelmatig les gehad van Roy die gister de geografie deed voor moderne dans ik herkende hem gisteren pas... Hebben jullie al een favoriet? Die van mij is en blijft Ceraldo ik weet dat hij heel ver gaat komen want hij is zo veelzijdig op het gebied van dansen!
Heb op dit moment nog niet echt een favoriet, maar ik vond die latin danser Ivan meteen heeeeeel erg goed. Die gozer maakte echt superstrakke bewegingen. Mijn vriendin kent hem en hij danst echt al van jongs af aan. Heb zelf vroeger ook op wedstrijdniveau Latin gedanst en weet hoeveel beheersing en techniek daarbij komt kijken. Maar ik hou van alle soorten dans, ook die Ceraldo was idd echt goed. Wat grappig dat je allemaal bekenden zien Dientje! Vind het een verademing om zo'n programma te zien ipf dat afkraken bij Idols enzo. Kan echt genieten van die goede dansers die met passie op de vloer staan wat ze ook dansen.
ik heb weer zitten smullen vanavond! geweldig! Ik ben zo jaloers ik ben echt een houten klaas maar dit ziet er zo gaaf uit!
Ik vind het ook een superprogramma! Mooi om te zien, en vond de live show ook lekker afwisselend. Giannini is 1 van mijn favo's! Jury vind ik ook leuk, blijf het zeker volgen!