Zo, ik geloof dat de jury Oona liever ziet vertrekken ofzo... Ze krijgt het wel steeds voor haar kiezen he? Ik ben ook geen fan van haar persoon maar dit vind ik dan wel weer een beetje sneu. Ik wist niet dat ze "verkering" heeft met Lorenzo trouwens....
Hmmz tja ik weet niet miss wel goed dat dit zo gezegd is. Dan kan ze wat aan haar uitstraling doen en is het straks miss anders. Ik wist dat ook niet van Lorenzo en haar hihi.
Nou, bye bye Oona! Ik (en mijn man ) vind dat de ontknopingen in dit programma heel slecht worden aangepakt. Ze proberen het zo spannend te maken dat ik bijna afhaak.
Nou idd ze ligt er gewoon uit! Ja idd het is heel irritant hoe ze dat doen en die reclames zoveel.....ppfffff
Tjeej, ik begin me een beetje te irriteren aan Oona, maar ik vind het wel super jammer dat ze dr uit is. Op één of andere manier had ik toch graag Evelien zien vertrekken, ik heb nog steeds helemaal niets met haar. Ondanks ze enorm goed kan dansen.
heeft ze echt wat met lorenzo dan? volgens mij is dat niet officieel gemeld...vond ze wel erg close idd...
Snik, Remy eruit. Vond hem toch wel wat beter dan Chris. Goeie body ook trouwens, als een beeldhouwwerk en sympathieke gast.
ik vond Remy ook inderdaad beter dan Chris gister. Mbt Oona het viel me al heel snel op dat ze vrij close was met Lorenzo. Ze passen naar mijn idee ook wel leuk bij elkaar. Het mindere is toen hij door de blessure sytycd moest verlaten Oona haar prestaties ook achteruit gingen. Niet veelzijdig genoeg dat blijkt nu dus wel!
Je kon bij Oona goed zien altijd dat ze wel blij was met Remy, maar dat ze fiks baalde dat ze niet met Lorenzo kon dansen. Vind eht wel een leuk setje