ik zit weer te genieten! die breakdancer dude is wel echt goed zeg! ben alleen bang dat hij veel andere stijlen niet goed aan gaat kunnen. en vind t een domme zet van dat ene stel om met een andere partner te gaan dansen. normaal is t misschien goed, maar als LA t volgende is, zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen. maar goed reclame voorbij...ik ga weer kijken
zie je omar is niet door, was geen slimme zet dus, MAAAAR dan nog vind ik t wel raar dat hij niet door is, want ik vind hem super goed.
Oh ik vind dit ook zo'n heerlijk programma!!! Dus ik klets even mee! Die 'teenjongen' is erg goed inderdaad, maar hij loopt wel een klein beetje met zichzelf weg, dus hopelijk blijft hij (geestelijk, niet in zijn dans want dan wordt het wel erg saai) lekker met beide benen op de grond staan... En die politieman en dat meiske, Els heet ze volgens mij-Belgisch, niet de allerknapste maar zo vreselijk goed- hebben denk ik ook veel potentie om ver te gaan komen!!
Ik ben helemaal fan van die politieman 8) Hij heeft iets extra's vind ik.. Dit is trouwens het enige programma wat ik en me vriend echt samen kijken en ook echt leuk vinden
Oow ik vind dit ook een geweldig programma! Gisteren heb ik het niet kunnen zien dus ga zo lekker de uitzending terugkijken via internet Ik vind die jongen met die teen (Lorenzo volgens mij) ook heel goed, maar Els uit Aalst vind ik ook super!!
Ik vind Lorenzo ook leuk, maar ik vind die Els echt helemaal niets. En dat heeft vooral met haar persoonlijkheid te maken, maar ik vond haar in andere stijlen ook echt niet goed genoeg.
Haar persoonlijkheid? Ik vond haar juist mooi overkomen op het toneel. Maar misschien heb ik wat van haar gemist omdat ik het van gisteren nog niet gezien heb. Haar auditie vond ik in ieder geval erg goed!
Even op de site kijken, dan weet je wie ik bedoel Als ze voor de camera praat is ze niet echt boeiend, maar ze is echt een mooie danser. Chris vond ik trouwens ook super. (heb net de uitzending van gisteren teruggekeken) Nu uitkijken naar de liveshows!
O ik dacht dat je op die Top 18 filmpjes kon klikken en dat je dan een stukje van de persoon zag. Maar je moet dan gelijk de hele uitzending kijken inderdaad. *zucht* Nou ja ze zit in ieder geval bij de liveshows dus dan kom je er wel achter wie ik bedoel
Dit is Els (misschien niet zo'n duidelijk plaatje, maar misschien helpt het): http://www.vtm.be/so-you-think-you-can-dance-2009/photo/1254/170x96/1254497273844_6.jpg Ik heb tot op heden geen favoriet. Ik vond Jacob de breakdancer erg leuk, maar die kon geen andere stijlen aan (en is nu ook weg). Lorenzo is heel leuk, maar of hij andere dingen aankan moet ik nog maar even zien. Virgil is ook een erg grappig ventje. Als hij de andere stijlen onder de knie krijgt, zou hij nog best ver kunnen komen! Dat meisje dat met een zwaar gekneusde rib stond te dansen (Oona), daar heb ik respect voor! Ik zal nog even wat meer van ze moeten zien voor ik kan zeggen wie mijn favoriet is. OH ja, en ik vind Marleen een beetje vervelend. Misschien veranderd dat nog...
vind marleen ook niet zo leuk en is ook weg dacht ik. ' vondt wel dat ze elke keer weer zulke gave broeken droeg. ben daar wel fan van(haar broek keuze dan he)
Helaas zit Marleen bij de 18 die naar de live shows doormogen. Ik vond dat ze zo schreeuwerig overkwam, haha Oh en die Louis, die zoveel "skin" liet zien Die vond ik wel heel mooi dansen zeg!
Marleen is niet door naar de liveshows hoor. Vind ik ook niet zo heel erg. Els is niet mijn nummer 1 hoor, ik heb er wel meerdere die ik goed vind. Zij doet mij qua dansen een beetje aan Annemiek van vorig seizoen denken. Lorenzo is ook goed en ik denk ook goed in andere stijlen. Hij heeft de vooropleiding van de dansacademie (geloof ik) gedaan en liet ook wel wat klassieke bewegingen zien in zijn auditie. Chris is ook super. Voor de rest ken ik ze eigenlijk nog niet heel goed, maar ben wel blij dat Oona door is. Een gekneusde rib en dan nog zo dansen, petje af.
Oh is dat Els! Ja die vind ik ook goed! Maar uhm, dat blonde kind met een vriend die haar danspartner was, die was toch niet door? Ik zit net Paul de Leeuw te kijken waar alle finalisten waren van so you think you can dance en daar zat ze opeens wel tussen!