So You Think You Can Dance!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Female, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik dacht ook dat Marleen eruit lag, maar zag d'r inderdaad bij Paul én er stond hier een stuk in de krant waar een foto van haar en Virgil geplaatst was.
    Heb al gekeken of ik ergens een top 18 kon vinden maar dat is niet het geval.
    Wie van de vrouwen zou er dan uit liggen?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    ph heb het al gevonden, maar weet niet wie er ontbreekt.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hmmm... waar heb je het gevonden? Misschien dat ik het me kan bedenken...

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
  5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm nee ik zou het niet weten... Hopelijk vertellen ze het nog. Vorig jaar was hetzelfde aan de hand toch? Iemand die het geloof ik van haar werkgever niet mocht en er dus uit moest en werd opgevangen door een eenzelfde type als die Marleen! Ook zo'n irritante persoonlijkheid en die vloog er ook heel snel uit... Zij was toen ook nog zo verbolgen dat de jury haar er uit stemde :D

6. Female

Female Niet meer actief

Echt zalig dat de live shows weer zijn begonnen, ook een hoop mooie mensen om naar te kijken dit keer :)

7. Female

Female Niet meer actief

Alleen balen dat Marleen er nu toch bij zit, vind haar echt storend (Was zo blij dat ze niet door was :D)

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    O jee, ik hoop dat het niet ernstig is met Lorenzo!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik heb ergens gelezen dat Ine (geen idee wie dat was) haar finaleplaats om bepaalde redenen moest afstaan en dat daarom Marleen nu toch in de finale zit. Beetje jammer, maar goed.

Dat meisje die vorig jaar alsnog doorging was Anne-May en ze danste met Gianini. Zij vond zichzelf heel goed volgens mij. Ze ging er nog tegenin toen de jury haar wegstemde. Maar ze behoorde gewoon echt niet tot de beste dansers uit dat seizoen.

Ze zat bij een vriendin van mij op toneel, maar na één keer is ze afgehaakt omdat ze het niveau te laag vond. Mijn vriendin vond haar in het echt minder leuk dan op tv. Nou, ik vond haar op tv al niet leuk, dus moet je nagaan :$

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik heb net BZV gekeken dus So you think moet ik nog terugkijken via internet. Over de liveshows kan ik nu dus nog niets zeggen.

11. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ah arme lorenzo. echt heel sneu voor m. vond om echt heel goed dansen.
    en wat was meneer de politie agent weer goed he :D

ben benieuwd wie er uit gaan.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik vind die Marleen zou irritant, ze doet me inderdaad ook denken aan Anne May, bleghh.

Lorenzo, ik vind hem zo enorm goed, jeetje. Als hij niet tot de top 3 komt weet ik het niet hoor, dat jochie is van alle markten thuis, hoe jong die ook is. Ik hoop echt dat zijn knie blessure mee valt.

Kris, vond ik ook erg goed :)

Wat die Loui geval er in doet, snap ik niet hoor
    Volgens mij is hij gewoon echt door RTL gevraagt om mee te doen.
    Die gast die heeft al zoveel carriere gemaakt net zoals Ceraldo en Yuri van vorig seizoen.

Ik heb trouwens nog niet echt een favoriet, behalve Lorenzo dan ;)

13. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    behalve lorenzo heb ik ook nog niet echt een favoriet, al vind ik die kris ook echt heel goed. moet nog aan de mensen 'wennen' denk ik. omdat je er zo vaak naar kijkt, gaat t net lijken of je mensen echt kent haha..en dan heb je altijd ineens een favoriet.

en toch mis ik timor :(

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik Heb idd Lorenzo als favoriet...en Oona en Els.

En Marleen....Pfff vind haar wel overaanwezig zeg.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik mis Timor totaal niet, vind het zo een bleehhhhgg ventje.

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    ok misschien een domme vraag maar hoe kan het dat het Live is terwijl de ondertiteling er al stond VOORdat Dan iets zei?

17. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    o nee ik vind timor heerlijk!! lekker lijf, lekker bekkie en meer dan geweldig dansen!

en van die ondertiteling vond ik idd ook erg knap..wil dat ook wel eens weten

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Dat vroeg ik me ook af Linds, vorig jaar was dat niet zo volgens mij.

Misschien dat Dan tijdens de optreden doorgeeft wat hij gaat zeggen, weet et ook niet.

Maar ook dat groepchoreo snapte ik niet, het was al opgenomen en ze lieten dus de opname zien van die middag ?
    Maar toch liepen die presentator gevalletjes er normaal door heen en die kandidaten weg ;).
    Ik heb dat niet goed gevolgt dus waarschijnlijk wat gemist, snap er weinig van haha.

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Heb net de uitzending via de website gekeken.

Echt heel sneu voor Lorenzo. Hij behoort samen met Els en Chris tot mijn favorieten en hoop echt dat het meevalt voor hem.
    Hij danste ook weer geweldig vanavond.

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Van die ondertiteling kan ik jullie wel zeggen.
    Het wordt met een paar seconden vertraging uitgezonden.
    Dus dan zegt eerst iets en dat komt bij ons pas een paar seconden later met ondertiteling op de buis.

Share This Page