So You Think You Can Dance!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Female, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Maar er wordt bedoeld dat de ondertiteling er al staat voordat Dan überhaupt iets gezegd heeft. Of bedoel je dat wat hij zegt ook met vertraging wordt uitgezonden? Want dat zou dan wel logisch zijn :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat kan dus ook als het beeld vertraagt is.
    Dan zijn ze iets te snel met plaatsen en staat het er al

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier lorenzo en chris als favoriet! hoop echt zo dat lorenzo snel weer kan dansen! hij is zo cute!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    die groepschoreo was trouwens smiddags al opgenomen. als lorenzo zijn knie niet geblesseerd had dan had ze dat nooit gezegd. het was zo gemonteerd dat het leek of het live was..

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Dat 2e ;)

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Dat met die ondertiteling is erg irritant, maar meestal lees ik de ondertiteling niet eens.

Vond het ook supersneu voor Lorenzo, al vind ik hem af en toe wel een beetje teveel kapsones krijgen. Vond het ook erg sneu voor Oona, vind haar super overigens!!

En Els, jee wat kan die meid dansen zeg!! Alle stijlen is ze gewoon erg goed in!

En om nog maar te zwijgen over Dan Karaty!!! Damn! Daar wil ik nou wel eens even een beschuitje mee eten, jammer dat hij zo klein is hihi. Heb heel Youtube al afgespeurd met alleen maar filmpjes van hem, hij is echt HOT!!!

By the way, vond het terecht dat Rubien en Pablo eruit liggen, ondanks dat Pablo heel goed kan dansen, was hij toch niet de beste van die 3 jongens.

Ik vond overigens het niveau van vorig jaar wel hoger! Timor sprong er echt uit! En heb nu nog niet echt iemand gezien die er zo uit springt als hem!

Marleen mag van mij gelijk weg....yak!! Wat een aanwezig mens is dat, ik stond ook echt verbaasd te kijken dat zij bij de liveshows aanwezig was, totdat Ann zei waarom, ze wees gelijk met haar vinger naar d'r zelf van: zie mij! Bleeeeeeeh *kots*.....zo gal heb ik ook even weer gespuwd vandaag! Haha.

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ja Dan, daar wil ik ook wel een beschuitje mee eten. Alleen die lengte, ik ben 1.79m ;)

En Lorenzo is echt een schatje. Ik denk dat het bij hem eerder lijkt alsof hij kapsones heeft, maar eigenlijk gewoon wel heel erg cute is. Oona vind ik ook super! Zij zijn mijn favoriete koppel dus hoop echt dat ze volgende week samen kunnen dansen!

En Els en Chris zijn ook hartstikke goed. Ik ben het er ook mee eens dat de jury Pablo en Rubien naar huis hebben gestuurd. Het commentaar van jurylid Nicky vond ik overigens niet echt iets toevoegen. Over de hele show gezien niet.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind het eigenlijk belachelijk dat die marleen bij de laatste 18 zit want het ging tussen oona en nog een ander meisje en oona ging door naar de laatste 18...marleen lag er toen al uit. ik vind dat ze dan die ander door hadden moeten laten gaan...niet dat ik haar mega goed vond ofzo alleen t was wel zo eerlijk geweest..

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij gaan 25 oktober naar de live show :D

10. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    senna, wat gaaf! :D zou ik ook zeker wel eens heen willen :D
    hoe ben je aankaartjes gekomen?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Oeh, Dan :D Hihi ik dacht al dat ik gek was:p
    Maar idd...beschuitje met aardbeien hahahaha.
    Alleen hier ook 1,75 lang hahaha.

Lorenzo en Oona zijn hier favo koppel, hopelijk kan Lorenzo dansen deze week.

Marleen mag van mij werkelijk per direct weer vertrekken.
    Wat een vreselijk kapsoneswijf!
    Die kan zo op de markt met dr geschreeuw.

(Maaaaaar waarom irriteerde ik me niet aan haar bij Dancing With The Stars????)

12. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    RTL TICKETS 8)

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik hoorde net bij RTL Boulevard dat Lorenzo zijn kniebanden zijn gescheurd en hij niet terug komt in de show. Boehoehoe!! Ik vind het echt ERG gewoon. Hij en Oona waren zo'n mooi koppel!

Had zo graag meer van hem willen zien. Zullen ze nu een reserve danser in de show toelaten? Ik vind het NIET leuk!

Senna, supercool dat je kaartjes hebt voor de liveshow! :)

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dat meen je niet!!!!!! wat erg zeg!!!! ik denk dat hij een grote kanshebber was geweest! wat kl*te zeg!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    OOOOH dat meen je toch niet!
    Ze waren zo'n mooi koppel samen *snif*

Hopelijk herstelt hij snel.

16. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    that sucks! echt heel erg jammer gewoon..

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Vanavond is er interview met Lorenzo bij RTL Boulevard als ik me niet vergis. Vind het echt heel sneu voor hem. En dat dan ook nog in de eerste liveshow :(

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    oooh dat meen je niet, ik dacht al dat dat zou gebeuren en we hem niet terug zouden zien.
    Zo jammer, ik vond hem zondag zo geweldig dansen en hij zag er zo prachtig uit met Oona, net als of het een koppeltje was die bij elkaar hoort en niet meer uit elkaar gehaald moet worden.

Zijn toch gewoon twee toppers bij elkaar ondanks de blessures toch blijven knallen.

Erg jammer vind Lorenzo zo een scheetje.

Hahahah en over Dan, ja inderdaad een lekkerding :p

Heeft Marleen mee gedaan aan Dancing queen?? Dus dan kent ze Louie geval ook erg goed. Ik kan mij Marleen echt niet meer herinneren.

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Marleen danste bij Dancing with the stars met lange Frans. Haar partner Omar danste daar met Manon Thomas. Ook ik irriteerde me niet aan haar bij Dancing with the stars.

Ik heb echt veel zin in de liveshow zondag! (al kijk ik later via internet terug want Boer zoekt Vrouw komt ook om die tijd) Alleen zal ik Lorenzo wel heel erg missen :(

20. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Erg jammer dat Lorenzo niet meer mee kan doen. Hij en Oona waren een prachtig koppel. Ik ben wel erg benieuwd wie hem gaat vervangen.

Share This Page