So You Think You Can Dance!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Female, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hallo,

Ik ben er voor virgil hij kan geweldig dansen en is een vriend :)
    Leuke progamma he! bijna zondag kunnen we weer genieten.

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Virgil is ook goed, alleen jammer dat hij vorige week de Weense wals had. Daar vind ik dus echt niets aan!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Nee idd is ook helemaal niks voor virgil :)
    maarja ze moeten kijken of hij natuurlijk ook goed is in alle dansen dan ben je echt een dansster.

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Inderdaad, bovendien heeft hij nu dan alleen nog maar de leukere dansen in het vooruitzicht :)

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik baal dat saartje eruit is, ik vond haar beter dan die suzanne!!
    Samuel vond ik wel terecht.

6. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    vond t ook best raar dat saartje eruit ging, maar vond deze keuze wel erg moeilijk als ik eerlijk ben.

wat zijn die kris en ik weet even niet hoe zij heet, toch goed he! en ik denk dat virgil en marleen toch best vaak in de dance for your live terecht gaan komen, maar dan zeker niet door virgil, want hij is super!
    ik erger me gewoon aan marleen, dus daar kan t ook door komen dat ik dat denk hoor.

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik ben het er wel mee eens dat Samuel eruit ligt. Vond hem ook totaal niet boeiend. Saartje is jammer, maar niets aan te doen.

Kris en Shobian zijn erg goed, maar vergeet ook Angelo en Els niet. Wat een geweldige quickstep hebben zij neergezet! Terwijl ik deze dans normaliter echt saai vind. Waande me echt weer even terug in van die klassieke films :)

En natuurlijk mis ik Lorenzo, maar gelukkig krijgt hij een 'free ticket' voor volgend seizoen. Alleen jammer dat hij dan niet met Oona danst want zij waren zó mooi samen. De chemie tussen die twee spatte van het scherm af.

Op naar volgende week, ik kan al bijna niet meer wachten!

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oooh ik vind het zo sneu voor Lorenzo, hij en Oona zijn een perfect koppel! Vind ze ook erg leuk bij elkaar passen, misschien vloeit er nog wel een relatie uit haha.

Virgil en Marleen komen volgens mij niet in de Dance for your Life, omdat Virgil zo goed kan dansen, vind dat aan de ene kant echt jammer, want Marleen mag er van mij direct uit! Yech!

Kris en Shobian zijn ook errug goed, maar Angelo en Els vond ik er echt uit springen! Wat kunnen zij goed samen dansen zeg, knap dat ze dat in een weekje geleerd hebben. Ik had verwacht dat Samuel eruit zou gaan, maar Saartje niet! Maar ik ben het wel volkomen met de jury eens, Suzanne zette echt een perfecte Dance for you Life neer en die van Saartje: wat was dat? Dat was gewoon echt niet goed! Dus ja dan begrijp ik de keuze van de jury wel!

Op naar volgende week!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik had ook liever gehad dat Marleen naar huis ging, maar van de drie die een Dance For Your Life moesten dansen was Saartje wel de minste. Wat dat betreft was ik het wel met de jury eens.

Evelien en Suzan zijn beiden gewoon technisch erg sterke dansers.

En wat vond ik het leuk om Lorenzo weer te zien, ik vind hem echt zo'n schatje. Stiekem hoop ik ook dat het wat wordt tussen Oona en Lorenzo. :)

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik vind het ook zo sneu voor Lorenzo, maar ben wel blij volgend jaar is hij er gewoon bij.
    Maar aan de andere kant is dat ook zo oneerlijk tegenover andere jongens die er misschien volgend jaar uitspatten !!

Ik vind Oona wel prof hoor, ze was al zo snel gehecht aan Lorenzo en dan moet ze het maar ff met iemand anders doen. Ik vond ze wel goed, ben benieuwd wat ze meer gaan brengen.

Kris en Shobion en Els en Angelo zijn inderdaad erg goed.
    Virgil is ook goed !!
    Maar net als vorig seizoen Gianinni danste geweldig keer op keer en kwamen ook in de Dance for your life en gelukkig werd die AnneMay dr uitgegooit. Hoop echt dat dit ook gebeurt met Marleen. Wat een stom wijf bah bah bah.

En ooh wat mis Ik Jakko en Juf nog wattes in de Jury, die geven tenminste echt commentaar, die Nikki wat doet ze er tussen ???

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Aan Nicky erger ik me ook groen en geel. Als eerst Jan of Dan om commentaar wordt gevraagd praat ze hen na, maar als ze als eerste kritiek moet geven valt ze hopeloos door de mand.

Ik snap echt niet wat zij er tussen doet hoor. Ze geeft totaal geen inhoudelijke kritiek. Ziet niemand dat daar in of zo?

Mis Yefgenia (of hoe je het ook schrijft) en Jako ook. Zij hebben tenminste verstand van dansen. Nicky, die neem ik echt niet serieus.

12. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik kijk er ook naar,.. ik leef me de hele week ernaar uit!
    Marleen mag eruit van mij die vind ik 10x niks. Ik vind Oona wel heel goed tot nu toe altijd nog voor haar gestemd.Van de mannen heb ik nog niet echt 1 waar ik fan van ben.

13. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ja, Marleen zit er NOG STEEDS in.
    Dus. Eruit met dat wijf ;)
    En eruit met Nicky!

Ik vind veel mensen echt leuk, Virgil is echt een poepie, Oona is een moppie, Susan (Suzanne, Suzan?) is ook leuk, Chris danst heel erg goed, Els is goed, enz enz enz hahaha!

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    wel weer leuk om naar te kijken, maar vond het niveau vorig jaar wel een stuk hoger.
    maarre voor de mensen die naar topstars keken of ook nickjr music hebben.
    Noi heeft toch dat hitje 'i wanna be a star, i wanna be somebody..." met ingrid de winnares van dancing queen.
    dat zijn toe die 2?

zondag is het weer zover.

joyce

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
  16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik denk ook wel dat Marleen er zondag uit gaat en Bruno, deze twee kunnen mij echt niet boeien.

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik las net op het forum van So You Think dat Marleen tijdens de repetities haar teen heeft gebroken en ook moet stoppen met het programma. Gaat goed daar zeg :p Al vind ik het nu een stuk minder er als bij Lorenzo.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    kan niet zeggen dat ik het erg vind!
    Zul je meteen zien, moet ze iets anders doen dan ze gewent...meteen blessure :p

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Hahaha gemeen hoor :p

Maar zou zij nu ook net als Lorenzo een 'free ticket' naar volgend seizoen krijgen? Ik hoop toch van niet..

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wow als ik die beelden zo zie dan heeft ze echt vies pijn gehad :(
    Vind het wel ontzettend neu voor dr, hoe vervelend ik dr ook op het scherm vind.
    Ook zij jaagt haar droom na en die valt nu in duigen.

Share This Page