Ok ze heeft inderdaad pijn, ze ligt eruit, maar ik heb haar alleen maar horen zeggen: IK kan niet meer dansen, IKKE IKKE IKKE. Ik heb haar geen een keer tegen Virgil horen zeggen dat ze het ook erg voor hem vind, geen omhelsing of wat dan ook. Ik kan er heel eerlijk gezegd niet mee zitten....
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind...Vind haar alles behalve sympathiek. Maar het blijft sneu dat nu ook zij haar droom aan de wilgen moet hangen. De 2e al dit seizoen.
Ja natuurlijk blijft het sneu dat ook haar droom in duigen valt, maar ze mag ook wel een beetje aan anderen denken dan alleen aan haarzelf.
Mee eens hoor. Ik ben er ook echt niet rouwig om dat ze niet meer meedoet. Al had ik wel graag dr gezicht gezicht gezien als ze gewoon af zou vallen na een dance for you live
En ik had haar toch ook wel graag modern zien dansen. Denk dat ze dan toch wel een beetje door de mand viel. Voor Virgil houd ik ook mijn hart vast vanavond..
Ja idd, ben er bang voor. Denk dat ze anders vanavond allebei vies door de mand waren gevallen. Ik hoop wel dat Virgil erdoor komt. Hij is iig een "boeiende" danser. Die Bruno bijvoorbeeld, boeit me totaal niet...en Evelien heb ik ook niks mee.
Nee, die twee heb ik ook niets mee. Eerder had ik gezegd dat ik dacht dat Marleen en Bruno eruit zouden liggen vanavond, maar nu ligt Marleen er dus al uit. Ik vind Evelien niet vervelend, maar ze boeit me inderdaad niet. Bruno, daar heb ik al helemaal niets mee. Vond het zelfs best vreemd dat hij naar de liveshows doorging want ik heb tijdens Bootcamp toch meer interessante dansers voorbij zien komen. Ik heb net het filmpje van Marleen gekeken op de site. Vind het wel zielig als ik zie dat ze zoveel veel pijn heeft. Maar eenmaal in het ziekenhuis had ze ook wel een beetje aan Virgil mogen denken. Voor hem is het ook niet leuk. Ben benieuwd wie haar vervanger wordt!
waar kan jedat filmpje zien van marleen? wil ik ook wel graag even zien. ook al boeit t me totaal niet dat ze eruit ligt.
ja had m al gevonden maar bedankt! ze heeft idd erg veel pijn en dat is wel zielig, maar vind t ook behoorlijk lullig voor virgil, want hij krijgt nu een nieuwe danspartner en ik denk niet dat dat makkelijk gaat worden. en vraag me ook wel af hoe ze dat gaan doen, want t was toch pas sinds gister? dan kan hij toch niet een nieuwe partner krijgen en in een dag een dans instuderen. zou wel erg knap zijn.
Ik vraag het me ook af. Bovendien zal het raar zijn als er nu in de derde ronde een nieuw persoon bijkomt. Misschien komt Saartje nog wel een keer terug? Of moet Virgil alleen dansen? We gaan het zien..
ik zou het idd het beste vinden als ze gewoon saartje terug laten komen. Een nieuw iemand zou wel heel oneerlijk zijn tegenover de afvallers.
hij krijgt sowieso een nieuwe partner, maar of dat nou vandaag al t geval is, ik betwijfel t. we zullen zien idd..
WAUW!!! Die Els&Angelo zijn dus echt zo'n supergoed koppel, echt GEWELDIG! Zijn helemaal mijn favorieten. Na de reclame Saartje & Virgil, ben erg benieuwd!