Ik vind het gewoon knap van d'r dat ze er al zo bij staat te zingen. Maar een cd koop ik niet van d'r hoor
Die zit er nog bij, die blonde gozer bedoel je zeker? Vind ik ook niks hoor. Zit eigenlijk weinig soeps bij... Maar toch kijken we wel, hihi!
Joepieeeee ben blij dat Marilyn weggestemt is Arrogant figuur zeg, bah... Volgende week kan ik het helaas niet zien... ik heb een teambuilding weekend van m'n werk (doen ze elk jaar). Dit jaar gaan we naar Den Bosch toe met een heel druk maar ontzettend leuk programma Dus dat wordt zondag weer bekaf thuiskomen... Groetjes, Con
ik weet de namen niet maar vind dat blonde meisje het beste die deed vorige week ilse de lange, dat zal maaike wel zijn. en die oude man vind ik ook goed. dat hele jonge meisje vind ik ook wel goed maar nog te kinnerlijk als zij wat ouder is gaat ze het vast wel maken! en die jonge die de dijk deed vond ik ook niet slecht zingen. en die eruit is gestemd vond ik vreselijk, lode vind ik ook niet goed en dan die tome jones figuur die mist wat hij is inderdaad leuk voor in een kroeg.
Enne, wat vonden we? Ik ga voor Tim hoor. Hij is echt leuk. Maaike was ook goed vanavond en Lode vond ik voor de verandering ook tof! Als ik moet kiezen toch echt Henk eruit. Heel leuk voor in een bruine kroeg, maar geen popster...
ik vind willem echt slecht die mag eruit vanavond! maaike vond ik weer top en lode vond ik ook goed. en dat andere meisje van 16 vond ik ook goed.
Nee idd, programma is wel leuk maar de deelnemers vind ik nog steeds allemaal bagger op Maaike na. Ik denk ook wel dat zij gaat winnen eigenlijk. Alhoewel er gister 3 waren die wel goed zongen (maar het eigenlijk niet bij Maaike haalden)..