Zoals je ziet gaan wij ook de MMM in. Mijn bloed was goed maar hubby's zaad niet. De precieze uitslag van het zaad krijgen we vrijdag pas... Beetje slome gang van zaken vind ik. De assistente had met de dokter overlegt en die zei dat we beter op het spreekuur konden komen. Dus hoe slecht het is weten we nog niet. Wel al een afspraak bij de gyn (pas eind juni ) Maar wel blij dat er nu iets gebeurd. Succes iedereen, echt handig dat je elkaars bevindingen kunt lezen! Liefs Mickey
Hi Mickey, Balen zeg. Laten we hopen dat het toch meevalt en jullie ook binnenkort jullie wonder mogen verwachten. En als je vragen heb, roep je maar. Groetjes, Elvira
Succes ! En onthou altijd dat er tegenwoordig veel mogenlijk is, onze wondertjes laten gewoon wat langer op zich wachten.
Micky, wat balen meis... Maar je kunt hier wel heel veel steun vinden....en dat is best fijn tijdens al die dokters-perikelen...
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb toch maar even gebeld voor de uitslag maar kan er weinig mee. Ik weet niet wat het betekend...Ventje heeft progressief 23% en qua vorm 13% normaal. Weet iemand hier meer over? Wat zijn de minimale aantallen voor bijv. IUI? Liefs Mickey
De minimale aantallen zijn 1 miljoen na opwerking. Ik heb ook al gezien dat een aantal ziekenhuizen van 500.000 uitgaan.
Nee dat hebben ze niet verteld. ik kom overal inderdaad aantallen in miljoenen tegen daarom snap ik onze uitslag niet goed. Vrijdag krijgen we een toelichting maar ben benieuwd of een van jullie al iets meer over deze procenten kan vertellen.
Als je het aantal niet weet, is het moeilijk om iets over de percentages te vertellen. Aan de hand van de hoeveelheid kun je namelijk wat uitrekenen. er is een site waar je wat over de uitslag van de zaadtests kan lezen. Ik zal eens kijken of ik die kan vinden.
Ik hoop het! Aan de andere kant kun je beter niet te veel lezen, omdat elke situatie op zichzelf staat. Van te veel info kun je ook erg onzeker worden (ik ben namelijk ervaringsdeskundige ).
Ok haha ik zal het onthouden! Vrijdag hoor ik meer dus kan niet wachten... Ik ga jou ook even in de gaten houden...