soa

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by -, Mar 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hoi Carmen,

Ik las net ergens dat je vandaag de uitslag van het tweede zaadonderzoek had gehad. Vertel eens (ik las namelijk al dat het beter was)? Ben nieuwsgierig. ;)

2. Niet meer actief

hoi prinses!
    Leuk dat je naar me vraagt.Ik heb vandaag idd de uitslag van het 2e zaadonderzoek gekregen.En die was (boven al onze verwachtingen uit)
    meer dan goed!Hij zat zelf boven het gemiddelde, dus we zaten met open mond alles aan te horen!
    Maar nu is het alleen nog af wachten hoe het er bij mij voorstaat.Ik krijg over een week weer een uitslag binnen, ivm een chlamydia onderzoek.Deze uitslag moet uitwijzen of dit virus nog actief is.
    En ik moet een kijkoperatie ondergaan, om na te gaan of er verklevingen cq. verstoppingen zijn.Dus het wordt nog allemaal erg spannend, maar nu genieten we nog wel ff van de zaaduitslag!
    Mijn vriend liep de hele ochtend hier in huis te schallen:ich bin die ubermensch, haha!Hoe bedoel je 'groot ego'?!;))

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Moooooooiii!

Enne, laat je vriend dat maar lekker roepen. Zal voor hem wel als een soort opluchting voelen. Geniet ervan!

4. Niet meer actief

Vandaag heeft het ziekenhuis gebeld.Volgende week woensdag heb ik de kijkoperatie al!Geloof dat de gyn er spoed achter gezet heeft.Ik ben nu al op van de spanning.
    Niet zozeer voor de operatie zelf, maar meer voor wat ze aan zullen treffen.Ik vind het doodeng!

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Gaat wel snel, zeg! Wees er maar blij van, zo kun je je ook minder lang zenuwachtig maken en des te eerder een klein beebje voor carmen en carmannetje! :) ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey mooi dat de uitslagen nu beter waren! daarom is er ook altijd meer dan 1 nodig!

Wat kan je snel terecht zeg voor de kijkoperatie! ik wens je veel succes!

7. Niet meer actief

Ja, ik weet dat ik blij moet zijn dat het zo snel gaat.Maar ik ben zo'n piekeraar, zit alleen maar te denken, misschien heeft die gyn. er wel zo'n haast mee omdat hij verwacht dat het niet goed zit...Zucht, word moe van mezelf...

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee joh mutsie!
    er was gewoon plaats!

9. Niet meer actief

Ja, maar ik ben een maagd.Die blijven piekeren!
    Hoe is het met jou?Aan het wachten op je 2e IUI?

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahahhaa...wat heerlijk! Ik kan het me helemaal voorstellen... :) :)

Heel veel succes met de operatie meis,...ennee...ik ben een kreeft...maar ik zou ook zo lopen piekeren hoor..en ik word dan idd ook verschrikkelijk moe van mezelf... ;)

11. Niet meer actief

hoi Sandra!
    Lang niks meer gehoord van je, maar ik ben veel minder hier op het forum.Hoe gaat het met je?

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Inmiddels zag ik je stukje bij mijn topic.... ;)

13. Niet meer actief

jippie, ik heb geen chlamydia!
    Morgen kijkoperatie, maar ik ga er nu met een meer geruster hart heen.Ben super blij en opgelucht!

14. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    goed nieuws! :)

15. Niet meer actief

ik heb de operatie achter de rug, is heel erg meegevallen allemaal!Uitslag was ook prima, geen verstoppingen of verklevingen gevonden...
    Dus we gaan er weer voor de volle 100% voor!

16. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Gelukkig maar! Ook weer achter de rug! :)

Share This Page