Ff een vraagje Morgen heb ik een kijkoperatie om te zien hoe het ervoor staat met baarmoeder en eileiders. Moet ik al m'n schaamhaar afscheren of is dat niet nodig?En ik wilde weten hoe het zit met een beugel bh, ik hoorde nl op mijn werk dat ik geen beugelbh mag dragen vanwege die beugel.Is dit onzin? Graag reacties van ervaringsdeskundigen
Ik kreeg een operatieshirt aan, dus je moet ook je bh afdoen. Verder zou ik als ik jouw was een stukje schaamhaar scheren. Bij mij zat het wondje net onder de haargrens. Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je niet veel last erna hebt (mij is het 90% meegevallen!) Liefs Maamaa
Hoi Carmen, Kan geen antwoord op je vraag geven maar wil je wel succes toewensen. Ik moet volgende week vrijdag ook een kijkoperatie ondergaan dus ben benieuwd. Wij zullen daarna met IUI gaan starten i.v.m. slecht zaad van man. groeten Mirjam
Hi, Je mag volgens mij niets dragen dan een operatiehemd, dus ook geen bh. En in een beugelbh zit meestal metaal en je mag geen metaal dragen tijdens een operatie (dus daarom ook geen sieraden). Ik had mijn schaamhaar niet geschoren, tenminste, niet zo kaal als moest. Ze hebben het met de tondeuse een beetje korter gemaakt (krijg namelijk pukkels als ik het echt kaal zou scheren), geen probleem. Succes! Het is mij heel erg meegevallen! (zeker gezien het resultaat) Liefs, Snoopy
Hoi Carmen, Ik kreeg een operatiejasje aan, en verder moet je je helemaal uit kleden. Ik had het schaamhaar wel weggeschoren, zoals maamaa schrijft zat het wondje net onder het schaamhaar. Veel sterkte morgen !