Ben benieuwd wat jullie er van vinden.. De vuile was wordt wel erg na buiten gebracht en uit eindelijk zijn de kids de dupe...
Hahaha hier ook eentje die er erg nieuwschierig naar is. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat Badr serieus is met Estelle Ze is een stukje ouder en heeft 2 kinderen. Niet dat zoiets uit hoeft te maken maar ik kan me dat van hem gewoon niet zo voorstellen. Ik wist ook helemaal niet dat hij een aantal weken geleden vader is geworden. Ik dacht dat dat een grap was maar niet dus. Schandalig hoor. Kindje was nog niet geboren of hij rotzooide al met Estelle. En nu een paar weken op de wereld is papa al gevlogen.
Verschrikkelijk dat de vriendin van Badr Hari niet wist dat hij vreemd ging ten tijde van de zwangerschap en bevalling van hun pasgeboren baby En erg dat Ruud dacht dat Estelle op vakantie was met Leco ipv Badr, e daar achterkwam door Leco te bellen En dat ze smste op haar Blackberry terwijl ze een iPhone had Uiteindelijk heeft Ruud Estelle dus afgeluisterd in zijn eigen huis, en daar zaten Estelle en haar moeder Ruud uit te lachen dat hij een sukkel was en nooit achter de affaire zou komen Ik zou ook klaar zijn met dat mormel, en ik denk dat haar relatie met Badr met die losse handjes ook eindigd in een flop Erg dat Estelle dat ook de zwangere vriendin van Badr aandeed, en nu een kindje van nog geen paar weken oud, bah
Nu schijnt Ruud ook niet vies te zijn geweest van affaires maar ga jezelf dan niet verlagen door hetzelfde te doen en een andere vrouw (die nota bene zwanger/net bevallen is) verdriet te doen. Zij zou moeten weten hoe het voelt.
Volgens Estelle is ze 100% niet zwanger!! Ja zei zal het het beste weten. Maar ik vind het heel erg laag van haar, en dan nog het excuus van Badr Hari heeft mij niet afgepakt van Ruud maar Ruud heeft mij weg gegeven..hoe goed koop Ik hoop dat ze gelukkig worden en dat Badr Hari z'n handen thuis kan houden want het schijnt dat hij erg losse handjes heeft.
En hij heeft een dikke portomonee niet te vergeten Die klappen maakt ie wel goed met shoprondjes op de PC denk ik .