Een vraagje: Rick heeft vannacht lopen spoken waardoor hij zijn eerste fles al om half 5 heeft gehad. Z'n laatste fles heeft hij nu om half 5 vanmiddag gehad. Hij ligt nu te slapen maar zou elk moment wakker kunnen worden alleen weet ik niet hoe ik het nu met eten moet doen. Normaal gesproken krijgt hij rond 19.00 uur een half potje groente en daarachteraan een fles van 180 cc + 6 (drinkt ie meestal wel helemaal op) en dan om 23.00 uur een papfles (210+7 en 3 lepels nutrix) Maar als hij nou zo komt wat moet ik hem dan geven? Als ik gewoon groente en fles geef dan zou ik om half 1 een fles moeten geven. En dat trek ik geloof ik niet (vannacht was ie van 4 tot 6 wakker en heb zelf de hele dag gewerkt). Maar ik kan hem toch ook niet groente geven en daarna een papfles, of kan dat wel? Lijkt me zoveel ineens.. Kortom: wat zouden jullie doen?
dankje voor je reactie.. maar ik wil hem in elk geval wel een fles geven, maar ik vraag me dus af of ik dan meteen pap moet geven of toch nog zn groente (lekker laat.) hij slaapt nu nog, dus misschien dat ik toch maar pap moet geven en dan zelf ook maar gaan slapen...
Als het ritme van Dano van slag is laat ik weleens zijn groenten. Ik zou in dit geval dus gewoon zijn fles gegeven hebben. en dan proberen in zijn oude ritme in bed te leggen. groente is nog steeds BIJvoeding he dus kan geen kwaad als je het eens overslaat. Dano is een enorme hongerlap en als ik hem bijvoorbeeld de groentehap geef en half uurtje a driekwartier later de fles neemt ie het allemaal.
Ik heb hem om kwart voor 10 een papfles gegeven en geen groente meer... Vannacht kwam hij om kwart voor 3 alweer voor een fles en vervolgens om half 7 weer.. hmmzz nou ja ik zit nu wel weer op het normale schema, zo komt het wat beter uit qua tijden..