Hallo dames. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb maandag mijn echo, en ik probeer te bereken hoe lang ik zwanger ben. Bijna elke website om dit te berekenen geeft wat anders aan. 26jan was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van 28dgn. Zwangerschaps kalender - Bereken wanneer je bent Uitgerekend en Hoe lang je Zwanger bent ( deze site zegt 8 weken ) Hoe ver ben ik? ( deze site zegt 11 weken) Ik weet dat het wel duidelijk word met de echo die ik maandag heb maar ik vind het gewoon leuk om te weten hoe lang ik zwanger ben. zodat ik ook dingen kan lezen op internet over hoe mijn baby zich ontwikkeld enz. pleasee help me .
Je zit in je 11e week. En je bent op 2 november uitgerekend. De echo zal uiteraard meer duidelijkheid geven. Succes maandag en geniet ervan.. Tevens nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
oke dan! dan ben je rond de 11 weken zwanger. maar schrik niet als blijkt dat je wat korter zwanger bent. dat kan altijd zijn
hier ook totaal geen idee hoever ik ben . heb 8 feb spiraal laten verwijderen . 2 dagen later een bloeding van anderhalve week . dokter zei dat t door t verwijderen van t spiraal was .9 maart enorme steken in me buik gehad ,savonds wel geklust ook. zou een ei geweest kunnen zijn of een innesteling ??? geen idee daarna nooit meer ongi geweest .had 23 maart een posi test . miss iemand een idee hoe t bij mij zit dan ????? krijg nu dond een echo , dus ben benieuwd
die 9 maart zal dan denk ik je ei zijn geweest. en dan zou je nu 6/7 weken zijn. lastig zeg als je geen cyclus nog hebt gehad maar wel mooi dat je zo snel zwanger bent !!
zeker fijn zo snel !!!! en heel veel geluk ook want ben van 4 tm 8 feb weg geweest zonder vriend dus we hebben de 9e toevallig sex gehad dus na t voelen van de zogenaamde eisprong
Hoi, ik wist het niet doordat ik ovulatietests had gebruikt en enorme onregelmatige cyclussen had... Maar na de eerste echo met 9 weken is de termijn vastgesteld en die komt een beetje neer op de dag rond de positieve ovulatietest. Je kan gewoon als je geduld hebt de echo afwachten dan kunnen ze nav de meting exact bepalen hoever je bent en dan vanaf dan gaan tellen.