Jason eet al een geruime tijd groente en fruit. Maar sinds vorige week krijg ik het er met heel veel moeite in. Soms zelfs maar een paar happen en dan is het kansloos. Misschien dat ie teveel achter elkaar krijgt en daardoor ineens geen honger heeft. Maar hij heeft dit schema al een tijdje en hiervoor at ie het met mak op. Hij krijgt om 10:00 210cc + 7schepjes 12:30 fruithap 15:00 210cc + 7 schepjes 18:00 groente 21:00 papfles 210cc Zijn eerste krijgt hij zo laat omdat ie dan pas wakker is... Ik ben nog thuis met hem dus hij hoeft er niet vroeg uit... Hoe zien jullie schema's er eventueel uit??
P.s. hij vind sap ook niet lekker... Alles wat anders is dan melk in zijn fles gaat er bijna niet in. Hooguit 10cc per keer. Dus de optie om een fles minder te doen vind ik ook lastig... Omdat ik bang ben dat hij dan te weinig vocht binnen krijgt
ik denk dat ie gewoon geen honger heeft, Ties krijgt 17.00uur groente en zijn fles daarvoor is 4 uur eerder. zijn schema is: 7 uur 180/6 11 uur fruit en halve liga 13 uur 180/6 17 uur groenten en yogurt 21.30 uur 180/6
Wij zaten er ook aan te denken om zijn 2de fles van 210 naar 180 te doen. Misschien dat dat helpt. Hij heeft ook een periode gehad dat ie het niet wilde omdat fruit veel zoeter is. En toen waren we even gestopt met fruit tot dat hij zijn groente weer beter at. En dat was al heel snel en sindsdien is het ook goedgegaan. Tot aan vorige week