overtijd, maar voel me niet zwanger. Testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mar9, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

De titel zegt eigenlijk al genoeg! Ik zou gisteren (donderdag) ongesteld moeten worden, maar dat is dus niet gebeurd. Ik lees overal dat iedereen een hele lijst kwaaltjes heeft, maar ik heb nergens last van... Alleen erg opgeblazen gevoel en veeeel lucht in darmen, maar dat hoort er geloof ik niet bij:D Zal ik nog even afwachten of toch maar testen. Ik heb eerder al zo vaak negatief getest, dat ik daar geen zin meer in heb, maar wil toch heeeeel graag iets weten!
    Wie weet raad?:D

groetjes,
    Mar9

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ben je echt heel regelmatig ongesteld? Dan zou ik een test wagen. Toen ik zwanger was van de derde had ik op mijn nod menstruatie pijn maar geen bloedverlies, iets wat ik altijd stipt op dezelfde dag heb. Zodra ik krampen krijg begin ik ook direct te vloeien. Toen ik merkte dat ik wel pijn maar geen bloedverlies had wist ik het zeker en was een test eigenlijk niet meer nodig.

3. testen, je hoeft je niet altijd zwanger te voelen om zwanger te zijn.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je hoeft niets te voelen om zwanger te zijn.
    Ik voelde de eerste 10 weken ook niets tot mijn broeken niet lekker meer zaten om mijn buik.
    Sterker nog, mijn buik groeide en ze bewoog meer dan genoeg maar nooit een enkele klacht of kwaal gehad.

GEwoon een test wagen zou ik zo zeggen

5. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties!

Ik was altijd heel regelmatig ongesteld, kon er de klok op gelijk zetten. een jaartje geleden heb ik een vroege miskraam gehad (was ongepland, maar toch erg vervelend), sinds dien schommelde m'n cyclus een beetje rond de 4,5/5 weken, van de zomer heb ik Primolut geslikt om mijn menstuatie uit te stellen, daarna ben ik 2 keer weer in m'n oude patroon (precies iedere 4 weken ongesteld) gekomen, gisteren zou dus de 3e keer zijn na de Primolut, als ik nogsteeds mijn regelmatige cyclus heb.
    Daarom twijfel ik ook nog een beetje.
    Ik heb verder altijd een paar dagen voor mijn menstruatie erge buikpijn, maar ik heb nog geen buikpijn gehad.

6. Haagje

Haagje Bekend lid

Sep 6, 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ik zou ook echt wel een test doen, is dit dan je eerste? stel dat het zo is dan weet je zowiezo ook niet hoe je lichaam reageert op een zwangerschap. logisch dat je je dan ook niet zwanger kunt voelen toch?

succes! ik zeg TESTEN

7. twinkle star

Maar as je terug kijkt naar je cyclussen ervoor 4,5-5 weken zou het zomaar kunnen dat je niet overtijd bent en je nog een week moet wachten. Een testje kan je natuurlijk altijd wagen maar zelf zou ik denk ik even afwachten.

8. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, maar dan zou ik al buikpijn moeten hebben. En Primolut zorgt ervoor dat je cyclus weer in z'n regelmaat komt. pfff... eigenlijk wil ik testen, maar dan wil ik dat m'n man er bij is, maar die werkt vandaag en vanavond krijgen we bezoek, morgenochtend werk ik, daarna krijgen we weer bezoek... ik wil het zo graag weten!!!!!

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had ook geen enkele klachten en toch zwanger dus ik zou er een testje tegen aan gooien...
    Succes

10. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga vanavond toch maar testen, spannend!!!!!!;)

11. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Spannend! Succes!

12. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    En en?

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    beiden zwangerschappen helemaal geen klachten, dus ook ik zeg testen!!!

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    en wat is de uitslag?

16. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    ik denk dat ze achterover is gevallen van de uitslag haha en niet meer in staat is tot antwoorden ;)

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoopte zo op een uitslag toen ik dit topic begon te lezen. Wil graag weten wat de uitslag is.

18. Sher

Sher Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,297
    0
    0
    Ben ook benieuwd hoe het afloopt!
    Ben al 5 dagen overtijd en heb afgelopen dinsdag en vandaag negatief getest!

19. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hoopte positief nieuws te lezen..

20. twinkle star

Dan en ik bang dat hij negatief was anders had ze het vast laten weten....

Share This Page