Heb zojuist een CB gedaan, met conceptie indicator. Wilde zo'n mooie test eens eindelijkkkkkkk super posi zien!! Was eerst super gelukkig met het mooie woord: ZWANGER Alleen... Hij geeft 2-3 week aan. Dus 4 tot 5 week zwanger. Ik ben nu precies op de dag af 5 week zwanger... Zou hij dan eigenlijk niet +3 moeten aangeven??? Ben bang dat het straks toch niet goed zit.... Daarom mijn vraag: weet iemand bij hoeveel HCG de test 1-2, 2-3 of 3+ aangeeft?? Ik heb nog een bloedprikbrief, maar had eigenlijk net besloten die maandag te willen gaan gebruiken.... Dan ben ik ALS het goed blijft gaan 5 week en 3 dagen... Graag daarom jullie kennis hierover.
het woord geeft het al aan.. Het is een indicator.. dus indicatie.. De hoeveelheid hcg verschl van persoon tot persoon.. Bovendien weet jezelf nooit precies hoelang je zwanger bent. Ook al heb je altijd je eisprong op hetzelfde moment. het bevruchting en innestelingsmoment kan gewoon verschillen.. Meis maak je geen zorgen, je bent zwanger en zit bomvol hcg als je etst deze uitslag geeft Geniet!
Dank je voor je berichtje Maaaaaar ik weet heeeeel zeker (meer dan 100% zeker) wanneer mijn eisprong en bevruchting was ) Ik heb namelijk een ICSI behandeling ondergaan..... Ik weet wel dat het innestelingsmoment kan verschillen en dat de test ook wel klopt, dat ik 3 week terug de bevruchting had... Maar morgen is het 3 week en 1 dagen terug dat de bevruchting was, dus ik had gehoopt dat de test al 3+ zou aangeven... Ik begin me nu namelijk toch wel een beetje onzeker te voelen... Heb net trouwens CB gebeld om daar mijn vraag te stellen... Ze willen me geen antwoord geven omdat zij de eerste zijn met een conceptie indicator... het enige over aantallen HCG wat zij konden vertellen is dat het reageert vanaf 25 HCG... Nou dat wist ik al... heb ik een beetje voor niets 10 minuten in de wacht gehangen... Onzekere muts dat ik ook ben Echt genieten is een beetje moeilijk voor mij. Heb 4 jaar op een positieve zwangerschapstest moeten wachten en heel veel nare onderzoeken en behandelingen hier voor moeten ondergaan. Kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen dat dit echt goed blijft gaan....
Maartje, ik herken je gevoel maar je maakt jezelf gek met al dat testen hoor! En, zelfs al blijf je posi testen houden geeft dat nog geenh enkele garantie. Dus hoe moeilijk het ook is, alle testen het raam uit flikkeren en alleen je bloed op HcG laten prikken als dat moet van de gyn, en voor de rest afwachten. Zwangerschap is niets anders dan 9 maanden afwachten en zorgen maken, wen er maar aan
hahahaha.. oké touché jij weet het wel Ik kan me je onzekerheid dan ook heel goed voorstellen. Maar google maar eens op tabel waarde hcg.. Dan kunje zien hoe verschillend het bij alle vrouwen is... Mijn zusje had hele lage hcg waarden de eerste weken.. echt dat je dacht, dit kan nooit goed komen. Maar nu ligt haar dochtertje heerlijk in het wiegje te slapen.. Zodra je zwanger bent ben je kwetsbaar.. en erger.. als de baby er eindelijk is blijf je ook kwetsbaar.. Maar die kwetsbaarheid komt voort iuit liefde, dus ergens moet je die koesteren! En meis ik hoop dat jij straks een prachtige baby in je armen houdt!