Tips gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SarahEline, Nov 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SarahEline

May 20, 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,,

Ik heb geprobeerd te zoeken in bestaande onderwerpen maar heb er nauwelijks energie voor. Ik weet het de dag is pas begonnen...

Gistermiddag (mijn NOD) een test gedaan omdat ik mezelf niet kon bedwingen. Na onwijs veel thee gedronken te hebben 's ochtends en vlak voor "de urine" al paar keer naar het toilet te zijn geweest wist ik ergens wel dat er nooit veel HCG in aanwezig zou kunnen zijn, ALS er uberhaubt sprake is van een zwangerschap..

Nu mijn vraag.. ik wilde vanochtend testen halen en ik weet nu al dat ik mezelf niet ga kunnen inhouden.
    Eerst dacht ik heel stoer mijn plas op te houden, testen te kopen en dan rennend naar de wc. Maar 's ochtends moet ik zooo nodig dat dat NIET gelukt is.

Gisteravond ook redelijk veel gedronken dus...

Ik heb nu 1 slokje sinaasappelsap gehad.. en ga misschien het hele glas wel leegdrinken..
    Hebben jullie tips voor een geconcentreerde urine, want zoals ik eerder schreef, ik ga me niet in kunnen houden.

Liefs..

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mischien nu een klein beetje drinken de testen halen en ong 1 ur na die tijd de test doen, dan is je urine ook wel geconcetreerd,, en het gekke was bij mij, in de avond waren mijn testen donkerder dan in de morgen.

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Volgens mij kun je best testen als je twee uur niet geplast hebt en dan dus moet plassen. Als je zwanger bent dan slaat zo'n test echt wel positief uit. Helemaal als je al over tijd bent. Ben benieuwd! Heb je al wel testen in huis?

Share This Page