ik heb een jaartje geleden ook hier mn verhaal gepost omdat ik bij hem weg was en flink zwanger maar ben toen toch terug gegaan. hier het verhaal in het kort: ons zoontje is bijna 6 maanden en verwekt uit liefde na een relatie van bijna 6 jaar.we hadden een koop huis en waren verloofd. helaas heeft mn ex er die 6 jaar ook een soort relatie met zijn ex erbij gehouden. het echte vreemd gaan kan ik niet bewijzen maar de sms en msn gesprekken gaan ver genoeg. hoewel we hier om meerdere malen uit elkaar zijn gegaan en hij telkens beterschap belooft is dat nooit gebeurd. nu was het voor mij de laatste druppel. ik heb hem gezworen dat ik bij de volgende keer weg zou zijn en daar houd ik me aan ookal word ik verscheurd van binnen. we zouden zelfs gaan trouwen! achteraf had ik daar mn twijfels al over maar ja bij een aanzoek zeg je geen nee. nu wonen we weer bij mijn ouders waar we gelukkig met open armen worden ontvangen. we kunnen hier zo lang blijven als nodig. mn wereld staat even op zn kop en weet niet goed meer wat onder en boven is. mijn leven was daar (ruim half uur rijden) dus ik moet alles over gaan zetten. ik kan niet zeggen dat ik een super relatie had of dat ik echt gelukkig was maar ik was tevreden met wat ik had. het enige dat ik nu heb is mijn geweldige zoontje waar ik echt geen spijt van heb. hij is het beste wat uit onze relatie is voort gekomen. nu ben ik 23, verloofd geweest en alleenstaande moeder. we redden het wel maar het zal zwaar zijn. ik hou van zijn vader maar ik hoop nooit de fout te maken en weer terug te gaan. hij zal nooit veranderen. voel me zo leeg van binnen..
Wat een verhaal, maar als hij je zo behandelt, dan is het misschien beter zo (al voelt het nu niet zo). Heel veel sterkte met alles en een dikke knuffel!
hey meis, ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, en tevens ook een hart onder de riem steken. Wat jij nu meemaakt heb ik 2x meegemaakt, 1x met de vader van mijn 2 oudste zoons van 16 en 12 jr, en 2 jaar terug met de vader van mijn jongste zoontje. Tijdens mijn laatste zwangerschap in de steek gelaten toen ik 6 maanden zwanger was, daarna kwam hij terug en beloofde koeien met gouden horens om het zomaar te zeggen, maar ik kwam er al gauw achter dat het een illusie was hij had niet 1 andere vrouw, maar wel 5, maar ik ben er zo sterk uitgekomen. Tis zwaar, maar behoud alsjeblieft je eigenwaarde en zelfrespect!! Je komt er overheen!! Hou je taai! liefs, lotte
ik mis hem zo.. ik wil terug naar huis.. we hadden zo veel plannen.. ik mag niet terug gaan maar het doet zn pijn zonder hem..
Tuurlijk mis je hem! Het houden van is heus niet ineens over, ook al heeft ie je weer eens pijn gedaan.
denk aan je kindje, aldie spanningen en stress is zo niet goed voor hem! Maar ook voor jou, probeer aan jezelf en aan je mannetje te blijven denken, hij is het niet waard dat je zoveel energie aan hem besteed, doet aan de mensen die echt van je houden!!! groetjes lot
Ik begrijp heel erg goed hoe je je voelt. Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik te horen kreeg dat ik alleen verder zou gaan.. En ik heb me zo ontzettend rot gevoeld.. Maar geloof me je komt hier zo veel sterker uit.. Je wilt geen vent die je niet kan vertrouwen en die niet voor 1000% gaat voor jou en de kleine!! En als hij zn ex daadwerkelijk niet kan laten gaan, dan stelt hij blijkbaar zn prioriteiten heeel anders dan een echte vader en vriend hoort te doen. Blijf sterk en probeer er zo weinig mogelijk over na te denken!!
precies, alle gevoelens zijn er nog maar kan gewoon niet meer terug. ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. en ik wil zoo graag dat alles weer als van ouds is maar kan de tijd niet terug draaien. was vandaag even bij hem om nog wat te halen en hij heeft flink zitten janken. vind ik stiekum wel fijn om te zien. hij heeft er meer pijn van dan ik denk ik. krijg ook de hele dag lieve berichtjes enzo. dat vlijt me wel, en soms haalt die me bijna over.. maar doe het niet al het blijft zwaar..
Ah gets.. lijkt net alsof ik mezelf hoor.. alleen verloor ik mn kindje met 16 weken toen.. Ook toendertijd verloofd, koophuis en 6,5 jaar een relatie Op bijna dezelfde manier was mn verloofde er vandoor gegaan.. het was alleen niet zn ex.. Ben blij dat je ouders je met open armen hebben ontvangen meis, je kunt nu zeker weten alle steun gebruiken. Ik wil je iig heel veel sterkte wensen en succes want het is niet niks. Hele dikke knuf!
hier is de rust wat weder gekeerd, we zijn in overleg maar met het toekomst vooruitzich om wel weer samen verder te gaan. er is veel besproken en momenteel woon ik nog gewoon bij mn ouders. ik heb dit maal wel het gevoel dat er iets veranderd is, dus vind het nog een kans waard. wil liever het gezinnetje zijn dat we waren, ik hou toch wel heel veel van hem. voor mitch is het wel minder, hij slaapt slecht en is aan de race, de spanningen werken dus wel op hem in. dit weekend is die het hele weekend bij zn pa, heb ik lekker rust voor de koninginnendag. bedankt meiden voor alle steun en goede raad. denk niet dat ik niet geluisterd heb, ben gewoon eigenwijs